استان ها

سالن ورزشی روستای کورانه در قزوین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری سلام آنلاین از قزون؛ عصر چهارشنبه در مراسمی با حضور پولادگر معاون وزیر ورزش، اعلایی فرماندار، علایی مقدم اداره کل ورزش و جوانان شفیعی فرماندار سالن ورزشی چند منظوره روستای کوراتنه قزوین را افتتاح کرد.

این سالن ورزشی 2400 متر زیربنا دارد که با هزینه ای بالغ بر 40 میلیارد ریال ساخته شده است.

Picture_2022_2_23-18_0_17_947_L5s

همچنین بهره برداری از سالن ورزشی روستای امیرآباد بوئین زهرا با حضور آن. معاون رئیس جمهور وزیر ورزش، معاون عمرانی استاندار و فرماندار بوئین زهرا آغاز به کار کرد.

این سالن ورزشی با زیربنای 1400 متر مربع با وام استانی و ملی 40 میلیارد ریال ساخته شده است.

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان قزوین خاطرنشان کرد: برخی از این سالن ها جزو پروژه های نیمه تمام استان هستند که با تامین اعتبار و حمایت های لازم از سوی وزرا و استانداران می توانیم آنها را در سال جاری آماده بهره برداری کنیم.

Picture_2022_2_23-18_49_25_113_rQd

وی گفت: از آنجایی که مکان‌های فرهنگی همچنان در روستاها و مناطق دور افتاده محدود است، ساخت و راه‌اندازی سالن‌های ورزشی چند منظوره واقعاً کار ارزشمندی است. وقت آزاد به جوانان به ویژه زنان کمک کرد سلامتی به مردم اطمینان دهید.

علایی مقدم یادآور شد: خوشبختانه احداث این سالن ها با استقبال بسیار جوانان و بانوان مواجه شده است و امیدواریم شاهد استفاده منظم از این مکان ها و برنامه ریزی روستاییان برای تقویت آنها باشیم. مشکلات اجتماعی. “

در سفر یک روزه پولادگر به استان امروز هفت پروژه ورزشی در استان قزوین باز شد.

Picture_2022_2_23-19_38_25_318_tmr

مدرسه چمن مصنوعی فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی شمس آذر، سالن ورزشی روستای کورانه قزوین، سالن های ورزشی امیرآباد و سعید آباد بویین زهرا، اداره و اداره چمن مصنوعی روستای حصار البرز و مجموعه ورزشی 43 روستایی از جمله پروژه های افتتاح شده در این پروژه بودند. .

بیش از 20 میلیارد دلار اعتبار برای این پروژه هزینه شده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا