حوادث

سارقانی که با خودرو از دیوار بالا می‌رفتند

دزد ، دزد

شهروند نوشت: در تاریخ چهارم آوریل ، پرونده ای دربرابر خانه یک شهروند در جاده 17 شهریور در 12 محله تهران برای تحقیقات ویژه پایگاه 7 پلیس آگاهی تشکیل شد.

شاکی در مدار بسته 7 با شکایت از جزئیات سرقت ، گفت: “من در 4 اکتبر ساعت 8 بعد از ظهر و ساعت 10 بعد از بازگشت به من به همراه یکی از اقوام از خانه خارج شدم. در را شکست و بسیاری از طلا را به سرقت برد. ” “یک دلار ، چهار سکه ، هر بهار ، دو و نیم سکه ، 24 سکه ، 10 سکه ، پول نقد ، فیلم و غیره. من در مجموع 2.500 میلیون ریال هستم.”
با توجه به دریافت این پرونده ، بازپرسان یک سارق مسکونی محلی در صحنه سرقت حضور داشتند و دریافتند که سارقین از مینی بوس سفید برای سرقت از خانه شاکی استفاده کرده بودند. سارقان ، بازپرسان ، موارد مشابهی را جمع آوری کرده اند. سارقین توسط سارقین گرفته شده بودند. در شعبه دیگری از تحقیقات پلیس ، مأموران توانستند عضو باند ، سارقان شناخته شده و سارقان خبره را شناسایی کنند و او را در تاریخ 21 آوریل به دادگاه بردند. مون او را در مخفیگاه خود در صلاحباب ، د ، گرفت و به پایگاه منتقل كرد.
متهم پس از انتقال اولیه به پلیس جاسوسی ، از افشای حقایق امتناع ورزید ، اما هنگامی که با شواهد موجود در پرونده روبرو شد ، وی به قتل 10 نفر با همدستی دیگری اعتراف کرد. با اطلاعات بدست آمده ، مأموران در مرحله بعدی در ناگاساد متهم دوم هس را که دارای چندین پرونده کیفری نیز بود پیدا کردند و او را در اول ماه مه بازداشت کردند.
وی به محققان گفت: “ما در خیابان ریز اتومبیل رضا سوار شدیم و خانه ای را با بالکن یا پنجره رو به روی عقب انتخاب کردیم یا هیچ حفاظی نداشت و اگر آزاد بودیم با بالا رفتن از مراحل وارد خانه می شدیم.” کبودی کنید و درب را خراب کنید. ” مرتکب سرقت شدیم.
حسام به محققان گفت: “پس از سرقت ، ما این اموال را بین خود تقسیم كردیم و حدود 15 میلیارد ریال از سارقان گرفتیم.” با همکاری متهم ، 9 فقره ربودن کشف شد و شاکیان برای انجام اقدامات قانونی به دادسرا مربوط ارجاع شدند. او هر دو متهم را به زندان فرستاد.

دکمه بازگشت به بالا