بین الملل

زور استقلال به آلومینیوم 10 نفره نرسید/ رحمتی ترمز آبی ها را کشید

هفته دهم لیگ برتر

استقلال در شرایطی که حریف 10 بازیکن داشت با آلومینیوم اراک پیروز نشد و از امتیاز میزبانی بهره برد.

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، در چارچوب رقابت های هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های استقلال و آلومینیوم اراک از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و با تساوی به پایان رسید.

داوری: سید وحید کاظمی

هشدار: محمدزاده و رحمتی (مربی آلومینیوم) از آلومینیوم اراک / روزبه چشمی، جعفر سلمانی و امیرارسلان مطهری و محمد محبی از استقلال

خاتمه دادن: اسماعیل شریفات از آلومینیوم

گل ها:

ترکیب مستقل: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی (89 احمدرضا جلالی)، کوین یاماگا، مهدی مهدی پور، روزبه چشمی (89 سجاد شهباززاده)، آرش رضاوند (60- سعید مهری) و محمدی قیدی

کامپوزیت های آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، سید محمد احسن حسینی، مصطفی احمدی، علیرضا نقی زاده (65- امیر نوری)، محمود قائد رحمتی، هانسل زاپاتا (65-)، یوزامنت-65 آزادیگی (8)

این دیدار در شرایطی آغاز شد که هر دو تیم به دنبال محک زدن یکدیگر بودند اما استقلالی ها توپ و میدان را در اختیار داشتند اما از موقعیت های خود فراتر از حریف غافل نشدند. در نیمه دوم استقلال فشار بیشتری به حریف وارد کرد اما حسین پورحمیدی دروازه بان آلومینیوم با شجاعت از دروازه تیمش دفاع کرد و طلایی پوشان را مهار کرد. در دقیقه 85 اسماعیل شریفات کارت قرمز گرفت اما 10 نفره متفقین برای شاگردان ریکاردو ساپینتو که از روی سکوها بازی شاگردانش را تماشا می کردند گلی نداشتند.

استقلال با این دیدار 19 امتیازی شد و در رده دوم ایستاد. آلومینیوم با کسب 13 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت. علاوه بر این رحمتی به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا