تازه های کسب و کارعمومی

زبان رسمی برای تحصیل در قبرس چیست؟

تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان، ورود فقط با اخذ ویزای فرودگاهی، فرآیند آسان و کوتاه درخواست در قبرس شمالی، فرصت اخذ ویزا برای خانواده ها در کنار هم، محیطی امن برای دانشجویان خارجی و اقامتی راحت و مقرون به صرفه. از جمله دلایل زیادی برای تحصیل در قبرس شمالی یورومای . اگرچه زبان رسمی قبرس شمالی ترکی است، اما امکان تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی و گاهی یونانی وجود دارد. خبر خوب این است که برای یادگیری زبان انگلیسی در قبرس شمالی نیازی به مدرک زبان ندارید!

شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در قبرس شمالی

قبرس شمالی یکی از محبوب ترین مقاصد تحصیلی در بین افراد بین المللی به ویژه ایرانیان است.  زبان مردم قبرس شمالی در دانشگاه های این منطقه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در سطح جهانی شناخته شده اند. برای تحصیل زبان انگلیسی در قبرس شمالی باید به زبان انگلیسی مسلط باشید. بله، شما نیازی به داشتن مدرک زبان مانند تافل و آیلتس ندارید، اما سطح درک زبان انگلیسی تعیین می کند که آیا شخص می تواند مستقیما وارد دانشگاه شود یا خیر.

اگر فردی به خوبی انگلیسی صحبت نمی کند، باید یک یا دو ترم در کلاس های انگلیسی شرکت کند. سپس می تواند وارد دانشگاه شود. دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه قبرس باید مدارکی را از دانشگاه خارجی قبلی ارسال کنند یا در آزمون زبان انگلیسی شرکت کنند. برخی از دانشگاه ها نیز دانشجویان را به مصاحبه شخصی دعوت می کنند.

داشتن مدرک دیپلم متوسطه و گذراندن حداقل 12 سال تحصیلات پیش دانشگاهی از دیگر الزامات است.

مدارک مورد نیاز برای تحصیل زبان انگلیسی در قبرس شمالی

فرم درخواست تکمیل شده است

گذرنامه

2-3 توصیه نامه با امضای یک استاد شناخته شده

کپی مدارک تحصیلی، مدارک تحصیلی و فوق لیسانس

رزومه (CV)

نامه انگیزشی

چرا قبرس شمالی را برای تحصیل انتخاب کردید؟

برای تحصیل در این رشته به هیچ مدرک زبانی نیاز نیست.

ایرانیان برای سفر به قبرس شمالی نیازی به ویزا ندارند.

تحصیلات در این زمینه مطابق با استانداردهای بین المللی بوده و نزدیک به دانشگاه های انگلستان، آلمان، فرانسه، لهستان و … می باشد.

تمامی دانشگاه های قبرس شمالی توسط وزارت آموزش ترکیه معتبر بوده و در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده اند.

آب و هوای این منطقه عالی و معتدل است.

هزینه برای این منطقه بسیار مناسب است.

دانشگاه هایی در این زمینه وجود دارند که به شما امکان کسب دو مدرک را می دهند. به عنوان مثال، می توانید سه سال اول تحصیل خود را در دانشگاه لفکوسا (Lefkosa) در رشته مدیریت بازرگانی در قبرس بگذرانید و سال آخر را در رشته اقتصاد در فرانسه به پایان برسانید. به این ترتیب می توانید همزمان دو مدرک از دو دانشگاه را با قیمت کمتر دریافت کنید. این یعنی هم لیسانس مدیریت بازرگانی از قبرس و هم لیسانس اقتصاد از فرانسه!

دکمه بازگشت به بالا