اجتماعی

رکوردهای پیاپی کرونا در کشور / شروط تعطیلی موثر در پیک پنجم

به گفته معاون مدیر کل دانشگاه علوم پزشکی تهران ، با اشاره به وضعیت کرونا در بیمارستان تحت حمایت دانشگاه و شرایط تعطیلی موثر برای مقابله با کرونا در پنج کشور برتر ، گفت: ابتدا ، تا کنون ما هرگز به این تعداد بیمارستان نرسیده ایم.

دکتر فرشاد علامه در گفت وگو با سلام آنلاین وی در مورد وضعیت کرونا در بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: “در حال حاضر بیش از 2000 بیمار در دانشگاه علوم پزشکی تهران داریم که هرگز نداشتیم.” در واقع ، هر روز در حال رشد است و رکوردها هر روز شکسته می شود. ما از اولین پیک تا به حال هیچ بیمار زیادی نداشته ایم.

وی افزود: “آخرین آماری که از تعداد بیماران سرپایی داریم در سال 1970 بود که حدود 450 مورد از آنها در بیمارستان بستری شدند.” ما در حال حاضر در مجموع بیش از 2000 بیمار در بیمارستان خود داریم. لازم به ذکر است که بیشترین نرخ ثبت نام در بخشها از یک تا چهار نفر برتر در چهار گروه برتر است و بیشترین تعداد 1660 است ، اما در این اوج ما اکنون بیش از 2000 تخت داریم.

علامه می گوید: “در همان زمان ، مرکز تزریق رامدسویر در بیمارستان است و اگر این مراکز وجود نداشته باشد ، مشکلات بیشتری خواهیم داشت.” در این مراکز ، دیروز 1319 داروی سرپایی به دو بیمارستان دولتی و خصوصی دانشگاهی تزریق شد. حالا اگر مجبور بودیم این افراد را به بیمارستان بفرستیم ، دچار مشکل می شویم.

کمبود Ramedsaver ؛ خیر

عدم وجود سرم تزریقی ؛ آره

وی گفت: کمبود دارو و دارو وجود دارد. ما کمبود ماه مبارک رمضان نداریم ، اما کمبود سرم تزریقی وجود دارد که البته ما به سختی آن را مدیریت و تحویل می دهیم. البته ، در زمینه داروهای دیگر برای بیماریهای مختلف ، کمبودی در کشور وجود دارد ، اما آنها هیچ ربطی به کرونا ندارند و همچنین ما هیچ کمبودی برای RemediSiver در کرونا نداریم.

ICU پر است

ما دائماً قابلیت های جدیدی را به کرونا اختصاص می دهیم

علامه گفت: “البته ما همیشه در حال حرکت هستیم.” و ICU معمولاً پر از بیماران بود. بنابراین برخی از بیماران مرخص شدند ، برخی فوت کردند و برخی دیگر جایگزین شدند. ما هر روز از ظرفیت بستر بیماری های مختلف استفاده می کنیم. بنابراین ما بخشهای مختلفی را در بیمارستانهای مختلف به کرونا اختصاص دادیم. بر این اساس ، ما بیماران غیر اورژانسی را نمی پذیریم و فقط خدمات اضطراری را برای بیماری های مختلف ارائه می دهیم. در این حالت ، تخته را برای کرونا تمیز می کنیم.

در حال حاضر ، از 2004 بیمار بستری در بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران ، 512 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند. 1353 بیمار در بخش عادی و 139 نفر در بیمارستان بستری هستند. “بخش اورژانس” در عین حال ، بیماران در کلیه سیستم ها و اندام های بهداشتی از جمله تأمین اجتماعی به بیمارستان ها ارجاع داده می شوند. هرچه بیشتر بتوانید کمک کنید ، برای مردم بهتر است.

شرایط بسته شدن موثر در پیک 5

وی با اشاره به پیشنهاد تعطیلی دو هفته ای برای مدیریت پیک پنجم ، گفت: “اگر این تعطیلی مانند آخرین باری باشد که فقط مقامات دولتی نمی آیند ، اما همه چیز باز است. هیچ گونه بازرسی فایده ای ندارد.” اگرچه انزوا و تعطیلی عواقب زیادی دارد ، بر اقتصاد و مشاغل و مشاغل مردم تأثیر می گذارد ، و ما باید در مورد جبران خسارت فکر کنیم ، اما با توجه به شرایطی که کرونا در حال گذر است ، به نظر نمی رسد که تعطیلی ها همه جا بسته می شود ، موثر خواهد بود. بسته شدن مواردی که می تواند بار انتقال ویروس به جامعه را کاهش دهد مفید است. بنابراین ، جاده ها ، رستوران ها ، گذرگاه ها و غیره بسته است. بنابراین مقررات در پایان چهار مورد اول وضع شده و از انتقال جلوگیری می کند. بر خلاف این دو یا سه روز آنها به تازگی بسته شده بودند و همه جا باز بود ، پس تعطیلی نخواهد بود.

پرسنل درمان خستگی

علامه می گوید: “اگرچه بعد از واکسیناسیون عود کردیم ، اما شدت بیماری کاهش یافته است ، اما کادر پزشکی بسیار مراقب بوده اند.” “خسته”. تصور کنید وقتی یکی از بیمارستانهای ما 50 درصد زیر بار بیماری عروق کرونا ویروس قرار دارد و در همان زمان بیماران و بیماریهای دیگر مانند حمله قلبی ، سکته وجود دارد. و غیره. و آنها نمی توانند خدمت کنند. بنابراین نیمی از بیمارستان زیر تاج و نیمی دیگر برای سایر بیماران اورژانسی است. با این حال ، ما همیشه تخته های کرونا را اضافه می کنیم و این وضعیت سختی برای سیستم پزشکی است. در عین حال ، ما از تمام پرسنل برای بیماران قلبی عروقی استفاده می کنیم. فقط افراد محلی یا متخصصان داخلی و متخصصان بیماریهای عفونی نبودند که بیماران را مشاهده کردند ، اما اکنون همه ، از جمله جراحان ، بیماران کرونا را مشاهده کردند. ما از تمام قابلیت های کالج ها و بیمارستان ها استفاده می کنیم تا بتوانیم بیماری ها را جمع آوری کنیم. این یک حرکت جهادی است که همه باید به آن کمک کنند و برای کل سیستم خستگی ایجاد کنند.

علائم شدید عروقی

وی گفت که کرونا در بیشتر دلتا علائم سرماخوردگی معمولی مانند آبریزش بینی دارد. البته اگر آنها احساس خوبی ندارند ، 16 ساعت قبل به مرکز بهداشت مراجعه کنید ، مگر اینکه علائم شدید و نگران کننده ای داشته باشند. این علائم شامل تب بالا ، تب طولانی ، غش شدید ، تنگی نفس ، درد قفسه سینه ، سرفه شدید و غیره است. . البته افراد مبتلا به سرماخوردگی باید 16 ساعت برای بررسی به مرکز مراجعه کنند و خدای ناکرده دیر نشود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا