بین الملل

روحیه فسادستیزی در دانشگاه‌ها مصداق پیدا می‌کند

به گزارش خبرنگار استانی آنا از ایلام، حسن بهرامونیا در مراسم گرامیداشت 16 آذر و در بین دانشجویان دانشگاه آزاد ایلام با اشاره به تقارن ایام دانشجویی و هفته های پژوهشی اظهار داشت: هر کشوری در سایه پژوهش و پایداری هر نظامی شکوفا می شود. بستگی به تحقیق دارد (ادامه مطلب)

اگر علم بدون دلیل و تعهد و اخلاق و خدمت به مردم تولید شود، به علمی بدون جهت و نه در خدمت بشریت تبدیل می شود و نمونه آن بمباران هیروشیما توسط سیستم مدیریت است.

روحیه مبارزه با فساد در دانشگاه

وی گفت: مصداق مجازات وحشیانه دشمن، علم بدون جهت و اخلاق است و اگر علم اخلاق و مردم بومی کشور نبود، نمی‌توانستیم از این تباهی و ظلم بگذریم. تنبیه. «پیچیده است.

بهرامونیا به شهادت سه تن از دانشجویان دانشگاه تهران در سال 1332 اشاره کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره این سه دانشجو گفت: حرکتی که از سال 1332 آغاز شد ادامه دارد و در 15 خرداد 1392 ادامه دارد و انقلاب اسلامی در سال 57 ادامه دارد. همان دانش آموزان حرکت و استقلال.

روحیه مبارزه با فساد در دانشگاه

وی تصریح کرد: باید تمام توان ذهنی و مادی برای انسجام حرکت بسیج شود و از راهبردها و اندیشه های دانشجویی برای پیشرفت استان به ویژه در حوزه فرهنگی استفاده شود.

استاندار ایلام گفت: در سایه تفاهم و همکاری همه آحاد مردم به ویژه علمای خود مسیر توسعه استان را طی می کنیم و نقش دانشگاه ها در توسعه استان مهم و بی بدیل است و بله توانمندی های آنهاست. باید باشد. در توسعه استان استفاده می شود.

روحیه مبارزه با فساد در دانشگاه

دانش آموزان باید افسرانی را مسئول خواسته ها تعیین کنند

در این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام ضمن خیرمقدم به استاندار ایلام و گرامیداشت روز دانشجو تصریح کرد: توانمندی های عظیم سخت افزار و نرم افزار دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت توسعه استان است. .

روحیه مبارزه با فساد در دانشگاه

بهروز ناصری افزود: دانش آموزان آینده سازان اسلام ایرانی هستند و به عنوان افسران جنگ نرم وظایف خطیری بر عهده دارند که باید آن ها را مطالبه کنند و مسئولان را پاسخگو و کمک به مردم کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فضای فرهنگی و علمی خاصی در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شده و دیدگاه همه مسئولان دانشگاه بر اساس برنامه دانشجو محور است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

روحیه مبارزه با فساد در دانشگاه

ناصری گفت: ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با 7 هزار دانشجو، 200 هیئت علمی و تولید ده ها مقاله علمی منحصربفرد و طرح پژوهشی ابزاری قدرتمند برای توسعه استان است.

وی افزود: استاندار ایلام که دانشگاهی با نگاه ویژه به نقش دانشگاه های استان در توسعه است، خواستار انتقال دانش و طرح های پژوهشی دانشگاه های استان به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی شد.

روحیه مبارزه با فساد در دانشگاه

به گزارش آنا، در پایان این مراسم بیانیه ای به مناسبت روز دانشجو توسط دانشجویان بسیجی قرائت شد.

انتهای پیام/4103/4062/

دکمه بازگشت به بالا