ورزشی

رمزگشایی از التماس زلنسکی/ مدیریت جنگ از دست ناتو در رفت

تفسیر زلنسکی از درخواست برای کنترل جنگ در دست ناتو گم شده است

تسخیر “آدیوکا” منجر به افزایش تقاضاهای روسیه در مورد تعیین مرز و انحراف از هرگونه توافقنامه صلح نهایی شد – ادعایی که می تواند توسط بسیاری از آنها به عنوان خط قرمز یک خط استراتژیک و سرزمینی اوکراین در نظر گرفته شود. .

گروه سیاسی و جهانی خبرگزاری علم و فناوری آنا حنیف غفاری: کنفرانس امنیتی مونیخ 2024 به بستری برای برجسته کردن ناکارآمدی ناتو در جنگ اوکراین تبدیل شده است. کنفرانس امنیتی مصادف شد با فروپاشی شهر استراتژیک “آدیوکا” و تضعیف موقعیت میدانی آن مردم اوکراین در جنگ.

شکست‌های بعدی و تصرف باخموت و آودیوکا توسط سربازان روسی، فضایی را برای اوکراین برای انجام تمرینات ایجاد کرد.

این تحولات منجر به ترس فزاینده ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین و متحدانش از شکست اخیر شد و انتقاد صمیمانه او را به لانه آتلانتیک ها فرستاد. زلنسکی که در گردهمایی 180 نفره از رهبران جهان و وزیران دفاع در کنفرانس امنیتی مونیخ سخنرانی می‌کرد، پیشنهاد جدیدی به غرب برای تامین هرچه بیشتر تسلیحات کی‌یف ارائه کرد.

رئیس جمهور اوکراین در این رابطه گفت: اوکراین نشان داده است که می توانیم روسیه را مجبور به عقب نشینی کنیم، اما وضعیت آودیوکا نشان می دهد که عملیات ما به دلیل کمبود سلاح محدود است.

موضع زلنسکی در حالی آشکار شد که او مدعی شد قبل از حمله سال 2023 علیه نیروهای روسیه، موازنه نبرد به طور ناگهانی به نفع کی‌یف تغییر خواهد کرد. اما شکست متعاقب ضد حمله و تصرف باخموت و آودیوکا توسط ارتش روسیه، فضایی را برای اوکراین برای انجام تمرینات ایجاد کرد. اکنون شرایط میدانی و فرامتنی در حال ویران کردن کیف و ناتو است و هر دو طرف اقیانوس اطلس را به طور فزاینده ای در حل معماهای جنگ اوکراین سردرگم می کند.

اگرچه اصرار ناتو بر گسترش پیمان آتلانتیک شمالی به شرق (در راستای محاصره استراتژیک روسیه) به جنگ اوکراین منجر شد، کنترل زمینه و حاشیه جنگ دیگر بر عهده اعضای ناتو نیست.

اکنون شرایط میدانی و فرامتن برای کیف و ناتو ویرانگر است و هر دو طرف اقیانوس اطلس را به طور فزاینده ای در حل معماهای جنگ اوکراین سردرگم کرده است.

تحلیلگران در غرب می گویند که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا هیچ نشانه ای از تلاش برای پایان دادن به جنگ نشان نمی دهد و “حفظ وضعیت موجود” به نفع ناتو است. در چنین شرایطی، دستگیری آودیوکا خواسته های روسیه را در مورد مرزبندی و آخرین معاهده صلح در جنگ افزایش می دهد – ادعایی که بسیاری از آنها ممکن است آن را خط قرمز استراتژیک و سرزمینی اوکراین بدانند. علاوه بر این، اگر بایدن در انتخابات ریاست جمهوری 2024 از ترامپ ببازد، مشکلات پیش روی اوکراین و ناتو دوچندان خواهد شد. بنابراین، برخی از اعضای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی دوست دارند تا قبل از پایان اولین دوره ریاست جمهوری بایدن، سرنوشت نهایی جنگ در اوکراین را مشخص کنند.

اکنون پیام مثبت و رو به جلو از میدان نبرد اوکراین به نفع مواضع ناتو و اوکراین ارسال نمی شود. دستگیری آودیوکا راه را برای بزرگترین پیشرفت روسیه از می 2023، زمانی که باخموت را تصرف کرد، هموار کرد و بر شدت و عمق نگرانی زلنسکی افزود. رئیس جمهور اوکراین اکنون هزینه بازی مستقیم در اقیانوس اطلس و نظامی، امنیتی، سیاسی و اقتصادی آن را می داند، اما راه برگشتی وجود ندارد.

رئیس جمهور اوکراین به خوبی از قول مشترک بین ایالات متحده و اروپا قبل از شروع جنگ یاد می کند: جایی که حتی برخی از چهره های غربی وعده ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز کیف و ممنوعیت شدید مبادله قدرت با روسیه را دادند، اما از کسی پیروی نمی کنند. ..

تیم خبری ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر بهبود فنی و تکنیکی در ورزش‌های رزمی. با به اشتراک گذاری راهنمایی‌ها و تمریناتی برای بهبود تکنیک‌ها و مهارت‌های رزمی، هدفمندی خود را در توسعه تکنیک و استعداد رزمی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای رزمی پیوسته و بهترین خود را نشان دهید.
دکمه بازگشت به بالا