استان ها

رقابت ۳۰۰ مددجوی یزدی در رویداد استارتاپی کارآفرینی

به گزارش خبرگزاری سلام آنلاین از یزد ؛ معاون وزیر کار و شایستگی کمیته نجات استان در این زمینه ، خاطرنشان کرد که هدف از برگزاری این رویداد توسعه کارآفرینی مبتنی بر فناوری است. برای کارآفرینی و تجارت موفق مورد نیاز است.

زینت العابدین قمی گفت: شروع مسابقه آخر هفته فرصت خوبی برای مشتریان علاقه مند در استان است تا با ماهیت چنین رویدادهایی در زمینه کارآفرینی ، توسعه مفهوم ، ارائه مدل کسب و کار و ایده ها آشنا شوند.

به گفته این مقام مسئول ، این پروژه با تمرکز بر کمیته امداد و همکاری پارک اقبال یزد و پارک علم و فناوری ، تکنسین بازار یازار و شرکت استراتژی کسب و کار پویاسورنا اجرا خواهد شد. این رویداد با حضور بیش از 300 نفر ، آنها ثبت کردند که پس از بررسی شرکت کنندگان ، آموزش قبل از رویداد تقریباً 16 ساعت برگزار می شود.

وی گفت: “تیم اولین محصول ایده خود را به هیئت داوران ارائه و از آن دفاع کرد و در نهایت سه ایده برتر توسط داوران انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند.”

ذن العابدین کومی تأیید می کند که هر یک از گروه های اول تا سوم از حداکثر سه مشاوره رایگان سورینا استفاده می کنند و برای دسترسی به خدمات و استفاده از سرمایه های اولیه برای شروع به پارک علم و فناوری معرفی می شوند.

48

دکمه بازگشت به بالا