اقتصادی

رشد فروش خودروهای الکتریکی هیوندا جهشی می‌شود

هیوندای موتور رشد قوی خودروهای الکتریکی را پس از افزایش درآمد سه ماهه پیش بینی می کند.

به گزارش سلام آنلاین، شرکت هیوندای موتور اعلام کرده است که انتظار دارد تقاضای پیش فروش باثباتی در بازارهای کلیدی خودرو داشته باشد و رشد قابل توجهی در فروش خودروهای برقی از جمله در ایالات متحده پیش بینی کند.این مقررات دیدگاه آن را مخدوش می کند. .

هیوندای آیونیک مدل 5 قصد دارد فروش خودروهای الکتریکی خود را تا سال 2023 با 54 درصد افزایش به 330000 دستگاه در سراسر جهان برساند و گفته است که می خواهد فروش خودروهای برقی خود را در ایالات متحده با 150 درصد افزایش به 73000 دستگاه تا 9 درصد افزایش دهد. از فروش خودرو در ایالات متحده

این طرح در جریان معاملات سه ماهه چهارم خود ارائه شد، که در آن خودروساز گزارش داد سود خالص سه برابر شده است، اگرچه کمتر از انتظارات بود. معاون اجرایی این شرکت گفت: درآمدهای قوی در سه ماهه چهارم به دلیل افزایش حجم فروش و فروش خوب خودروهای پر سود و همچنین نرخ ارز مطلوب ادامه یافت.

هیوندای مانند سایر خودروسازان از عرضه محدود خودروهای جدید در سال گذشته سود برد که قیمت های خرده فروشی بالایی را حفظ کرد. سود خالص از اکتبر تا دسامبر 24 درصد افزایش یافت و به 1.7 تریلیون وون (1.4 میلیارد دلار) رسید.

طبق گزارش رویترز، هیوندای رشد درآمدی بین 10.5 تا 11.5 درصد در سال جاری را هدف قرار داده است و انتظار دارد فروش خودرو در آمریکای شمالی 9.6 درصد و فروش خودروهای داخلی 20.5 درصد افزایش یابد. چین. همچنین به بهبود بالقوه در حاشیه عملیاتی خود اشاره کرد و حاشیه 6.5 تا 7.5 درصد را در مقایسه با 6.9 درصد در سال گذشته پیش بینی کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا