بین الملل

رشد حجم بازار دانش‌بنیان‌های نانویی/ضرورت افزایش سهم بازار فراتر از تورم

دبیر فناوری نانو و فناوری توسعه خرد گفت؛

رشد حجم بازار بر اساس علم نانو، نیاز به افزایش سهم بازار فراتر از تورم

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو و توسعه خرد، بازار فناوری نانو را باید از تورم فراتر رود و گفت:

به گزارش خبرنگار علم و فناوری آنا، بیست و چهارمین دوره نمایشگاه رسانه های ایران دیروز 29 بهمن ماه در محل مصلی امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.

خبرگزاری ها، روزنامه ها، رسانه های محلی و … در این نمایشگاه حضور دارند و مسئولان نهادهای مختلف از غرفه فعلی این نمایشگاه بازدید می کنند.

خبرگزاری علم و فناوری آنا نیز در بیست و چهارمین اکسپو حضور پررنگی داشت. این غرفه پذیرای مسئولین در حوزه های مختلف می باشد.یکی از میهمانان خبرگزاری علم و فناوری اطلاعات آنا دکتر عماد احمدوند، دبیر ستاد توسعه فناوری نانو و فناوری خرد وی در غرفه خبری آنا حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

احمدوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: طی سال های گذشته شاهد روند صعودی شرکت از نظر حجم و بازار بوده ایم.

وی گفت: در حال حاضر تلاش می کنیم تا بر حجم بازار محصولات نانو تمرکز کنیم تا رشد آنها از تورم بیشتر شود.

وی گفت: در سال های اخیر رشد شرکت ها 50 درصد بیشتر از تورم بوده است. امسال با توجه به شواهد این روند رشد، اما معمولا اعداد و ارقام واقعی را در تیرماه استخراج می کنیم و اعداد و ارقام را از حجم بازار داخلی و صادرات اعلام نمی کنیم.

وی گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از گمرک نسبت به سال گذشته افزایش داشته ایم.

وی ادامه داد: طبق شواهد و آمارها نسبت به سال گذشته شاهد افزایش کلی هستیم.

نشر بین المللی

تحلیلگر اخبار خارجی با تمرکز بر رویدادهای آموزشی و تحصیلی جهانی. با توانایی درک عمیق از چالش‌ها و موفقیت‌های آموزش و تحصیل در جهان، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای آموزشی، تحولات در آموزش و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما دیدی جامع از تحولات آموزشی و تحصیلی جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا