اجتماعی

رشد بیش از ۴ برابری نوسازی مسکن در ابتدای سال ۱۴۰۲

مدیر عامل سازمان اصلاح و تربیت شهر تهران گفت: تعداد منازل در بافت فرسوده در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 320 درصد افزایش داشته است.

به گزارش سلام آنلاین. مهدی هدایت با اشاره به افزایش 320 درصدی واحدهای مسکونی در منطقه آسیب دیده در فروردین ماه امسال نسبت به فروردین ماه سال گذشته، گفت: این در حالی است که تعداد واحدهای مسکونی خارج از محدوده آسیب دیده در حال افزایش است. 200 درصد

این به گفته مدیرعامل سازمان تهران. حمایت قاطع شهردار تهران، اعطای مشوق‌های جدید در زمینه فساد، بررسی و رفع موانع بر سر راه اصلاح، تنظیم و ابلاغ برنامه مشترک شهر و دولت را می‌توان از عوامل موثر دانست. افزایش و رشد تولید مسکن در شرایط زوال.

هدایت افزایش چهار برابری پروانه های مسکونی در سازه های آسیب دیده را در 20 سال گذشته بی سابقه دانست و خاطرنشان کرد: این امر می تواند نشان دهنده دو نکته باشد. اولا بسته تشویقی شهرداری تهران به هدف خود رسیده و دوم اینکه سرمایه گذاری در جنوب شهر سرعت گرفته است.

به گزارش شهر، مدیر عامل سازمان اصلاح و تربیت شهر تهران، افزایش تولید مسکن در جنوب شهر تهران می تواند فرصتی برای توسعه منطقه جنوب باشد و افزود: همچنین می تواند باعث رشد نیروی کار و مسکن شود. صنعت مواد از سوی دیگر افزایش عرضه مسکن در جنوب شهر تهران ممکن است بخشی از تقاضای مسکن را تامین کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا