رتبۀ نخست شهرداری اصفهان در تولید انرژی خورشیدی

رتبۀ نخست شهرداری اصفهان در تولید انرژی خورشیدی

سلام آنلاین / اصفهان معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان 10 درصد برق مصرفی خود را از انرژی خورشیدی تامین می کند و در این بخش رتبه نخست را دارد.

مهدی بگایی وی امروز (سه شنبه 12 مرداد) در سی و پنجمین برنامه «به افتخار مردم اصفهان» که با محوریت تولید 10 درصد برق مصرفی شهر اصفهان از طریق انرژی خورشیدی است، گفت: امروز شهرداری اصفهان در حال انجام است. چهارمین تمرین خود با همکاری توزیع کننده برق. شهرداری اصفهان با تامین 10 درصد برق خود از انرژی خورشیدی، رتبه اول را در بین شهرهای کشور دارد. تاکنون برنامه ادامه این جاده را دنبال کرده ایم و امیدواریم از این تعداد نیز عبور کنیم.

وی گفت: همزمان با جشن تولید 10 درصدی برق از طریق انرژی خورشیدی در اصفهان، سنجش آمادگی برای غلبه بر پیک مصرف برق در سطح شهر اصفهان برگزار می شود. شهرداری موظف است سطح خدمات کاهش مصرف انرژی را حفظ کند. همچنین اگر سازمان محلی به کمترین میزان مصرف انرژی برسد در رتبه اول قرار می گیرد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به اینکه تمامی مناطق و سازمان ها در دو سال اخیر به ژنراتورهای تیزر مجهز شده اند، خاطرنشان کرد: در چهارمین سال فعالیت خود از برق هر سازمان و منطقه به خوبی استفاده کرده اند قطع می شود و روی تیزرهایی که قرار است منتقل شوند، قرار می گیرد. برق در هر منطقه

بقایی با توجه به اینکه کل برق مصرفی شهرداری در سال 1410 باید از طریق انرژی خورشیدی تامین شود، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا سال 1402 که این اقدام انجام می شود باید 10 درصد انرژی را دریافت کنیم. تا پایان امسال به 20 درصد رسیدیم، از این نظر مناقصه انجام شده و برنامه طبق روال قبل در حال اجراست تا به ظرفیت مورد نظر برسد.

در ادامه مراسم. مهرداد دادخواه مدیرعامل توزیع نیروی برق اصفهان و شرکت برق منطقه ای اصفهان وی تصریح کرد: فعالیت های این شهر برای تامین برق خود از انرژی خورشیدی و تحرک در راستای توسعه پایدار است. .

وی با تاکید بر اینکه توسعه شهری بدون تامین انرژی معنا ندارد، یادآور شد: شهرداری اصفهان این مهم را در کنار توسعه شهری مورد توجه قرار داده و اقدامات ارزنده ای در حوزه پارک ها و آبراه ها انجام داده است. ویژگی ها و ساختمان ها. اصفهان الگوی کشور محسوب می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا