استان ها

راه اندازی فرودگاه قزوین پیشران توسعه استان خواهد شد

به گزارش خبرنگار فرهنگ سلام آنلاین از قزوین؛ نشست نزدیک والیان استان با مدیران مسئول و سردبیران رسانه های استانی سه شنبه شب در تالار شهر پاکستان برگزار شد.

در این نشست علی رحمانی معاون اقتصادی، مهدی پرندهانی معاون عمرانی، کبیری معاون سیاسی امنیتی، مرادی معاون توسعه منابع و طلافروشان رئیس حراست استانداری حضور داشتند. ، فیضی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان استاندار با حوصله به سوالات خبرنگاران گوش داد و به آنها پاسخ داد.

photo_2023-01-31_23-53-16

در این دیدار معاون استاندار نیز گزارشی از فعالیت های انجام شده ارائه کرد.

مهدی سراندونی گفت: شرایط اجرای پروژه عمرانی در استان مساعد بوده و آغاز جهش در توسعه استان با مصوبه صفر میسر شد و بخش عمده ای از رشد اعتبارات استان در ماه صفر اتفاق افتاد. زمان.

وی ادامه داد: با وام های ارزی در سفر هشت برابر و ریالی پنج برابر شده و چندین پروژه جدید تصویب شده و طرح تکمیل بیمارستان 700 تختخوابی شهید رجایی و انتقال به بمازستان به 22 بهپان در حال اجراست. و 1000 میلیارد اضافه برای بیمارستان ها هزار تخت، حدود 200 میلیارد تومان برای این طرح خدماتی پرداخت می شود.

سراندونی بیان می کند: پروژه آب استان وام گرفته، سد نهاب تکمیل شده و پروژه پایین دست اعتبار مورد نیاز را دارد.

وی یادآور شد: بازار آب استان در حال اجرا و مقدمات است که با حضور وزیر نیرو کلید این خواهد بود که با این بازار بهره وری آب در کشاورزی محقق شود.

قسمت 12

معاون استاندار قزوین گفت: بازار آب ممکن است پروژه ای واقع بینانه نباشد، اما تغییر چشمگیری در منابع آب ایجاد می کند و موتور محرکه ای برای تغییر در این حوزه است.

وی در خصوص پروژه های راهسازی نیز گفت: این پروژه ها برنامه ریزی و اجرا می شود، اکثر پروژه ها پیمانکار دارند و جاده قزوین – تنکابن نیز برنامه ریزی شده است.

سراندونی افزود: پروژه های اصلی نهضت ملی مسکن در استان به خوبی پیش می رود و در ارزیابی خود اولین طبقه بندی مسکن را داریم و واحدهای زیادی در دهه فجر توزیع می شود.

وی ادامه داد: در خصوص سایر اقدامات مشکلات 17 تعاونی مسکن حل و فصل شده و پروژه شهرک اندیشه پس از 21 سال و عظیمیه پس از 30 سال برطرف شده است و در نظر داریم به مشکلات تعاونی های فرهنگیان و مسائل شهرک باغ رسیدگی کنیم. به اقبالیه و دانش پرداخته می شود. و از تنهایی

وی با اشاره به برخی از فعالیت های کلیدی دولت سیزدهم گفت: سال گذشته پروژه شهر انرژی قفل و بارگیری شد و اولین شهر انرژی در شال در حال ساخت بود.

معاون عمرانی استاندار قزوین یادآور شد: در بحث آب تعامل با جهادگران و آب محلی وجود دارد و با افزایش تراکم اقدامات در جهت رونق و بهره وری انرژی و بافت تاریخی اقداماتی در حال انجام است. حوزه.

عکاسی سنتی

سراندونی گفت: صدور سند باغ های سنتی قزوین آغاز شده و رتبه نخست زمین کشاورزی کشور را کسب کرده ایم.

وی افزود: فرودگاه 100 ساله قزوین تا به امروز در اولویت قرار گرفته و با دستورات ویژه در حال پیگیری است و مذاکرات با سرمایه گذاران انجام شده و برای اولین بار به عنوان BOT و فراخوان واگذاری شناسایی شده است. داده می شود و فرآیند ایزوله سازی امنیت فرودگاه نیز توسط ستاد 100 ساله نیروهای مسلح انجام می شود و مخالفان در گام اول برای بخش کالا و بعد فعال خواهند شد. سال برای استفاده مسافر.

معاون عمرانی استانداری قزوین تایید کرد که این فرودگاه در قالب آموزشی و گردشگری نیز راه اندازی شده و این طرح موتور محرکه توسعه خواهد بود.

تصاویر

سرندونی افزود: در روند جذب سرمایه گذار تردیدی نداشته ایم و توسعه باند 400 متری به صورت خاکی برای نشست و برخاست انجام شده است.

وی گفت: طرح تفصیلی قزوین 6 سال است که ابلاغ نشده است و مردم به بیراهه رفته اند و رویکرد استاندار در یک سال گذشته قابل رصد است و می توانید آن را بررسی کنید. سی سال.

ما برای رفع تراکم فساد، موضوع شفافیت را بسیار جدی گرفته‌ایم و اکنون هر تصمیمی در کمیسیون ماده 100 شفاف و قابل رصد است که از سال گذشته در استان اجرا کرده‌ایم و می‌توانید همه آن را بررسی کنید. تصمیم دولت سیزدهم برای تغییر کاربری. در استان نگاه کنید.

قزوین گفت: یکی از دلایل نارضایتی مردم عدم وحدت عمل است و با این شفافیت عدالت برقرار شده و کار در نظام مهندسی مشخص است.

وی گفت: یکی دیگر از پروژه های بزرگی که در سال گذشته در استان راه اندازی شد، اجرای آبرسانی روستایی بود که آب پنج مجتمع با 96 روستا را تامین می کند و 700 کیلومتر راه روستایی آسفالت می شود و دو سال بعد نیز آسفالت می شود.

سراندونی افزود: همچنین در طرح آزمایشی نجما برای توسعه کابل های فیبر نوری هستیم و رهاسازی خانه دولت پس از سال ها صورت گرفته و به پرکردن زیرساخت های گردشگری در مجاورت کمک می کند.

photo_2023-02-01_01-49-29

وی با بیان اینکه مدتی است محیط کشور برای سرمایه گذاری مناسب نبوده است، گفت: اما تلاش ما متوقف نشده است و معتقدیم گردشگری فقط مربوط به قزوین نیست، بلکه مربوط به آبغرم و اطراف آن است، اما سرعت آن بسیار کندتر است. و این چیزی است که ما داریم و این طرح برای ایجاد تغییر انتخاب شد.مبادله در استان.

این مقام مسئول گفت: در فعالیت های ویژه در حوزه گردشگری، پروژه هایی برای ایجاد لنگر و بهره مندی اقتصاد از تردد خودروها راه اندازی می شود.

وی در خصوص همکاری هدایا در اجرای طرح توسعه نیز اظهار داشت: هدایا مانع توسعه نمی شود و با هدایا تفاهم زیادی داریم و مذاکرات خوبی داریم و شهرستان تولید کننده محتوای کشور است. مشارکت گیفت و ایرانسل. .

وی گفت: در حوزه فناوری و اجرای پروژه های فیبر نوری پایلوت کشور شده ایم و همه چیز به خوبی پیش می رود.

سرندونی گفت: اداره مشترک آب و کشاورزی در استان راه اندازی می شود و این امر بهره وری را افزایش می دهد.

انتهای پیام/





آیا این اطلاعات مفید بود؟

بر اساس نتایج رای دادن به و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا