فرهنگ و هنر

راهیابی 6 معلم گنبدی به مرحله کشوری جشنواره جلوه‌های ویژه معلمی

سلام آنلاین/ گلستان معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش گنبدکاووس از راهیابی گنبدکاووس به مرحله کشوری جشنواره جلوه های ویژه معلمان خبر داد.

محمد عسکری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح جامع گنبدکاووس گفت: تقدیم شهدای منفرد. و خانواده را ملاقات کن.» وی از شهدا، فرهنگیان و خانواده های نخبگان فرهنگی که در جریان کرونا و تمرین مسابقات فرهنگی و ورزشی جان باختند یاد می کند.

وی تیراندازی معلمان توسط دانش آموزان در کلاس درس و اجرای 494 برنامه در گنبدکاووس را از برنامه های تجلیل از معلمان این شهرستان برشمرد و افزود: انتظار داریم امسال با حضور اولیاء و دانش آموزان این برنامه تجلیل از معلمان برگزار شود. فرهنگ، نهادها و مدیران ادارات و شوراهای شهر.

معاون برنامه ریزی و نیروی انسانی وزیر آموزش و پرورش گنبدکاووس به برگزاری بزرگداشت جشنواره جلوه های ویژه معلمان اشاره کرد و یادآور شد: بیش از 1300 معلم گنبدی در جشنواره جلوه های ویژه معلم شرکت کردند که از این تعداد 496 نفر در آموزش و پرورش معلم شرکت کردند. فرآیند شناسایی در مرحله انتخابی مدرسه.

عسگری با بیان اینکه 61 معلم از معلمان شرکت کننده در جشنواره های جلوه های ویژه سطح شهرستان جذب شدند که 63 درصد سهمیه کل استان گلستان در این بخش را به خود اختصاص دادند، تصریح کرد: 6 معلم گنبدکاووس منتخب استان ها انتخاب و به مرحله کشوری راه می یابند که 50 نفر را کسب کردند. درصد کل سهمیه استانی در سطح استان.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا