استان ها

راهیابی 12 تیم کرسی‌ آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر به مرحله استانی

اسدالله بیات در مصاحبه با خبرگزاری اسلامی در دولت اسلامی صهیایی با اشاره به موفقیت در تصدی کرسی در دانشگاه اسلامی اسد گفت: “جامعه و بارداری و رقابت در قالب یک گروه موافق و مخالف”

وی با تأکید بر لزوم برنامه ریزی و اجرای ذهن باز متناسب با سیاست های اقتصاد کلان کشور به عنوان بخشی از تلاش برای نوسازی و نوسازی تمدن های ایرانی و اسلامی ، خاطرنشان کرد که در یک فضای مناسب ، بحث علمی اساسی ، از جمله موارد دیگر ، جنبش نرم افزار ، توسعه علم و محافظت از سختی ، و منجر به تبعیض علمی و فکری می شود.

معاون بازرسی مسئول امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اسلامی اسد ، واحد اسلام افزود که دیدگاه های مختلف برای رشد و تعالی مادی و معنوی است.

دانش و علم را به عنوان یک بحث کننده آزمایش کنید

بیات یادآوری کرد که 320 دانش آموز فعال در یک گروه 40 نفره از 80 نفری از این فرصت ارزشمند برای فراهم آوردن امکاناتی استفاده کرده و می توانند علاوه بر تحقیقات علمی در یک زمینه بحث ، دانش خود را نیز بسنجند.

وی خاطرنشان کرد: اولین رویداد ملی مسابقات دانش آموزی در منطقه آزاد اندیشی با حضور 12 تیم منتخب گروه اسلامی با رای گیری از هیئت داوران به مرحله استانی که برگزار می شود به پایان رسید و هفته آینده برگزار می شود.

معاون بازرسی ، فرهنگ و امور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایسیاس از تیم شرکت کننده و همکاری نزدیک بین روابط عمومی و سایر بخشهای دانشگاه اسد واحد ایساس در اجرای صحیح کرسی تقدیر کرد. وی با بهره گیری از پتانسیل مرکز دانش و آموزش ، به ویژه استادان و دانشجویان ، اولویت های برنامه دانشجویان و معاون فرهنگی شاخه اسلامی را برجسته کرد.

انتهای پیام / 4078/4062 /

دکمه بازگشت به بالا