اجتماعی

اتصال متروی اسلامشهر به تهران

شهردار تهران اعلام کرد که ایجاد شبکه انشعاب کوتاه در انتهای خط مترو راهی برای افزایش بهره وری است.

به گزارش سلام آنلاین. پیروز حناچی عصر امروز در مراسم پی ریزی احداث ایستگاه مترو آزادگان و توسعه جنوبی خط سوم مترو ، تأیید کرد که بیمارستان منطقه 18 ، یک مرکز پزشکی کودکان ، توسط اهدا کنندگان با سرعت بالا در حال ساخت است. و توسعه قسمت جنوبی خط سوم می تواند به افزایش خدمات کمک کند ، وی گفت: “اتصال 18 منطقه به شبکه ریلی یکی از اهداف توسعه قسمت جنوبی خط سوم است ، زیرا اگر می خواهیم منتظر اسناد باشیم “علاوه بر این ، ما باید صبر کنیم تا خط 11 ساخته شود ، اما اکنون با شاخه سوم یک میانبر وجود دارد.” مشخص شده است که مترو سریعتر به منطقه 18 خواهد رسید.

وی با بیان اینکه اتصال کابل به قطار اسلامی و بیمارستان نیز کمک زیادی به توسعه حمل و نقل عمومی می کند گفت: خط مترو با سرعت بالا ساخته شد اما ایستگاه بر این اساس ساخته شده است. ” اگرچه امکان عکسبرداری با ترمینال وجود ندارد زیرا این یک مسئله اساسی است ، اما ترمینال تأثیر بسزایی در کیفیت سیستم خدمات دارد.

وی گفت: مقایسه مترو تهران با لندن منصفانه نیست زیرا مترو لندن 100 سال قدمت دارد اما مترو تهران فقط 20 سال دارد و ما سعی می کنیم سریع حرکت کنیم. فرصت های زیاد خصوصاً در فاصله سالهای 1984 تا 1992 که منابع کشور به وفور وجود داشت و توسعه امکان پذیر بود ، سرعت مترو باید افزایش می یافت.

وی گفت: راه اندازی شعبه در انتهای خط مترو راهی برای افزایش بهره وری است که ایجاد خطوط کوتاه برای سرویس خوب در انتهای خط نیز در جهان رایج است. وی گفت: “با این رویکرد ، مناطق فراموش شده شهری به شهر برمی گردند.”

وی با اشاره به توسعه شهر اقماری متناسب با توسعه هانوی ، گفت: طبق تصمیم شورای عالی ترافیک ، اتصال راه آهن به شهر اقماری در دستور کار قرار گرفته است. بودن.

شهردار تهران تأکید کرد که میلیون ها نفر روزانه از مترو و اتوبوس استفاده می کنند ، بنابراین حمل و نقل عمومی در این شهر یک مسئله حاکمیتی است ، وی گفت ، “به نظر می رسد دولت ممکن است تغییر شکل را دوست نداشته باشد. این به عهده مترو نیست. ” و از زمانی که مترو جابجا شده و به هر شهری رسیده است ، سهم دولت کاهش یافته است ، اما ما در تلاش هستیم تا حمل و نقل عمومی را توسعه دهیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا