اجتماعی

ذوالفقاری : رفع محدودیت‌ها درگرو رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم است

Zhoghari: رفع محدودیت ها براساس مشاهدات پروتکل بهداشتی افراد

ذوالفقاری، رئیس کمیسیون تاج امنیت و نظم و انضباط، اشاره کرد که نظارت بر اجرای طرح های هوشمند جامع برای تاج بسیار جدی بود. وی گفت: در سه روز گذشته بیش از 11 هزار وسیله نقلیه در کشور جریمه شده و 69 هزار و 769 پرونده در صنف اخطار داده شده و 7 هزار و 398 پرونده نیز پلمب شده است.

به گزارش سلام آنلاین ، حسین ذوالفقاری ، رئیس کمیته انضباطی ملی کرونا عصر امروز در حاشیه جلسه کمیته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه امروز دو موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت. برای تأیید به ستاد کنترل بیماری کرونا ارسال می شود. “

در این زمینه ذوالفقاری گفت: “اولین چیزی که باید در نظر گرفت داشتن کارت ملیت با افرادی در سراسر کشور است که هدف آنها مدیریت هوشمندانه افرادی است که ممکن است به بیماری قلبی عروقی مبتلا شده و آزمایش مثبتی داشته باشند.” انجام خواهد شد.
آقای ذوالفقاری با اشاره به اینکه در روزهای اخیر کارهایی در زمینه حمل و نقل ریلی و هوایی انجام شده است ، افزود: “44 نفر از مسافران در “دو روز گذشته از این طریق شناسایی شده و ورود آنها ممنوع شده و آنها منتقل شده اند.” و نیروی هوایی از سوار شدن چهار نفر مثبت به هواپیما جلوگیری کرد.
رئیس کمیسیون انضباط و امور اجتماعی کرونا اظهار داشت که در این طرح ، داشتن کارت ملیت با استفاده از برنامه در کمتر از یک ثانیه می تواند شخصی را که با دیدن آن به دفتر یا بانک یا سوپرمارکت مراجعه می کند ، شناسایی کند. کارت ملی م phonesثر بر تلفن های همراه ، مشخص می شود که تست وی مثبت است یا منفی.
ذوالفقاری تأکید کرد که طبق قانون ، همه شهروندان ملزم به داشتن شناسنامه هستند و درخواست به ستاد ملی ارسال می شود.

رئیس کمیته انضباط اجتماعی ستاد ضد دفاع در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به طرح مشارکت عمومی در مدیریت بیماری های قلبی گفت: “این مشارکت بسیار مهم است. خصوصاً در مراقبت از افراد آسیب پذیر. به نظر می رسد.

به س reportersالات خبرنگاران در مورد این واقعیت که در صورت تصویب این طرح ، افراد فاقد شناسنامه مجازات می شوند ، پاسخ دهید. او همچنین گفت که با توجه به فرمان ستاد، سرویس های غیر ضروری خواهد شد به افرادی که یک کارت شناسایی با آنها را ندارد ارائه نشده است.
وی گفت: “کسانی که آزمایش شده اند و نتایج مثبت هستند به مدت دو هفته در سیستم ثبت می شوند و پس از آن جدا می شوند و نام آنها از سیستم حذف می شود.” “
ذوالفقاری در پاسخ به سوال یک روزنامه نگار دیگر که با وجود آن که حدود سه روز از زمان اجرای طرح ریاضت اقتصادی بوده است. اما می بینیم که برخی از شرکت ها پروتکل را رعایت نمی کنند. وی گفت: بر اساس گزارش اجرای این طرح در دور دیروز ، در پنج فعالیت به طور متوسط ​​بیش از 85 درصد مشاهده شد و در بخش خودرو شاهد 39 درصد افت هستیم. “در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ، بیش از 11000 وسیله نقلیه وجود خواهد داشت.” مجازاتها شامل یک میلیون و پانصد هزار و دویست هزار جریمه نقدی تعیین شد.
وی گفت: بر اساس گزارش ناجا ، بیش از 230 هزار وسیله نقلیه در جاده و 93 هزار وسیله نقلیه با اخطار برگشت داده شده اند.
ذوالفقاری افزود که در این مدت ، پیامک ها برای بیش از 100000 راننده متخلف ارسال شده ، 69،769 مورد هشدار داده شده و 7398 مورد نیز پلمپ شده است.
رئیس کمیته امنیت و انضباط کرونا در ادامه سخنان خود به حمایت خوب مردم اشاره کرد و گفت: “ما از مردم عزیز کشورمان بخاطر همکاری خوب در طول “پس از اجرای این پروژه ، امیدواریم همکاری و پشتیبانی به دلیل بیماری تقویت شود.”

رئیس کمیته انضباطی ملی کرونا ، در پاسخ به سوالات در مورد احتمال گسترش یا کاهش محدودیت ها و تعطیلی ها ، همچنین گفت: “همانطور که از عنوان عنوان می شود ، این طرح هوشمندانه است ، به این معنی که اگر وضعیت شهر قرمز باشد ، اگر شهر نارنجی شود ، قانون شهر سرخ محدودیت به حد حد نارنجی است.
معاون امنیتی ابراز امیدواری کرد که با ادامه همکاری خوب مردم در تلاش هستیم تا طی دو هفته آینده وضعیت شهرها را بهبود بخشیم و این روند نشانه مدیریت وضعیت است بنابراین 89 شهر با وضعیت قرمز حدود یک مورد هستند. ماه گذشته ، کاهش قابل توجهی وجود داشت.
رئیس کمیسیون نظم و انضباط و امور اجتماعی کرونا گفت: “من می خواهم تأکید کنم که رفع هرگونه محدودیت بستگی به تمرکز بیشتر بر سیاست های بهداشتی دارد و بنابراین انتظار داریم هر دو مقام اقدام کنند.” این شهر و مردمش همکاری می کنند و محدودیت ها را رعایت می کنند و محدودیت ها را در اسرع وقت برطرف می کنند.
ذوالفقاری تأکید کرد: راه حل رفع محدودیت ها ، مشاهده و کاهش وضعیت بیماری در همه شهرها است و اساساً همه شهرها با همکاری مردم قابل دستیابی است.
وی گفت: حذف محدودیت ها ، رعایت فواصل اجتماعی و پرهیز از دوره ها ضروری است و حتی اگر فاصله اجتماعی انجام نشود ، محدودیت هایی نیز اعمال می شود ، نتایج لازم را نخواهیم گرفت.
ذوالفقاری گفت: “هفته بعد وضعیت در شهرستان خواهد شد دوباره بررسی می شود و وضعیت قرمز، نارنجی، زرد و سفید اعلام خواهد.
رئیس کمیته اجرای قانون و امنیت کرونا در پایان با اشاره به محدودیت های ساعت 9 شب تا 4 صبح در تاکسی های آنلاین ، آژانس ها و وسایل نقلیه ، همه در سیستم بدون ترافیک ثبت شده اند. برای ارائه خدمات به مردم. بیشتر کسانی که نوبت می گیرند. ما تأکید می کنیم که وقتی مشکلی در ترافیک وجود ندارد ، همه دستگاه ها باید به نوبت انجام شوند. سرانجام ، کسانی که نیاز به مسافرت از 9 تا 4 صبح با توجه به شرایط فعلی کار دارند. لیست آنها را به اداره ارائه دهید تا با هماهنگی پلیس از مشکلات مربوط به ترافیک جلوگیری شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا