اجتماعی

افزایش همکاری “مترو” و “کمیته امداد” برای جلب بیشتر کمک‌های مردمی در ایستگاه های مترو

اداره روابط بین الملل و حومه شهر تهران و شرکت بهره برداری مترو حومه از جلسه مشترک مدیر عامل شرکت با مدیر عامل کمیته نجات امام خمینی تهران برای ادامه همکاری های بیشتر جهت جلب کمک های مردمی به مترو خبر داده اند. ایستگاه.

به گزارش سلام آنلاین ، جلسه مشترک کمیته نجات امام خمینی (ره) و مترو تهران و حومه امروز چهارشنبه با حضور ابوالفضل پارپانچی مدیرکل کمیته نجات امام خمینی تهران و آقای محمد دهرویه برگزار شد. نایب رئیس کمیته نجات امام خمینی تهران ، آقای هو زاتولی و مسلم ، رئیس کمیته های اضطراری ششم ، هفتم و یازدهم تهران تهران و اکبر بیات ، مسئول روابط عمومی کمیته نجات امام خمینی تهران. فرنوش نوبخت ، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ، برای همکاری بیشتر شهروندان و مسافران مترو در آن شرکت کرد.

در همین راستا ، مدیرکل کمیته نجات امام خمینی (ره) استان تهران درخواست ایجاد صندوق کمک های مردمی در ایستگاه های جدیدی که به بهره برداری رسیده و نصب شده اند را دارد و طبق ماه مبارک رمضان مشارکت را افزایش دهید برخی از متروها ، بودجه دیگری باید نصب شود و جداولی برای جذب حامیان مالی در اختیار کمیته نجات امام خمینی (ره) استان تهران قرار گیرد.

بر اساس گزارشی از سوی اداره روابط بین الملل و عملیات تهران و مترو ترات ترات ، کمیته امداد و نجات امام تهران می تواند از فضای تبلیغاتی ایستگاه ها برای اطلاع رسانی و نمایش فعالیت های فرهنگی کمیته استفاده کند. این باعث افزایش مشارکت مسافران در شهر زیرزمینی می شود. و پخش آنها را از طریق ایستگاه و صفحه های قطار کاهش می دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا