بین الملل

دست دادن بایدن با دست آلوده سوژه شد+فیلم

به گزارش خبرگزاري فارس، اقدامات جو بايدن، رئيس جمهور آمريكا در يك مراسم در نيوجرسي كه پروتكل بهداشتي را نقض كرد، حتي قبل از كرونا، بار ديگر او را سوژه اينترنت كرد، بسياري او را واعظي بزرگ خواندند.

رئیس جمهور ایالات متحده پس از ایراد سخنرانی در مورد طرح “بازسازی بهتر” خود در کورنی، نیوجرسی، در حالی که سرفه می کند، دست خود را جلوی صورت او می گیرد و سپس تریبون را ترک می کند و بدون ماسک صورت دست می دهد.

رفتار بایدن که پروتکل های بهداشتی را برای جلوگیری از شیوع کرون نقض می کند، مورد توجه کاربران اینترنتی قرار نگرفت و واکنش های بسیاری را برانگیخت.

برخی از کاربران با یادآوری واکنش رسانه های آمریکایی به مسائل مشابه درباره سلف وی، دونالد ترامپ، نسبت به سلامت رئیس جمهور آمریکا ابراز نگرانی کرده اند.

برخی از کاربران همچنین به اولین تلاش بایدن برای دست دادن در حالی که کسی جلوی او نبود خندیدند.

در هفته‌های اخیر، سطح حمایت عمومی از جو بایدن به شدت کاهش یافته است و او به دلیل مسائلی مانند خروج ناخواسته‌اش از افغانستان و دلتای بلندی‌های جولان کرونا در ایالات متحده مورد انتقاد قرار گرفته است.

با وجود واکسیناسیون های گسترده و نیاز به چنین موانعی، ایالات متحده همچنان به شدت درگیر بیماری کرون است.

بر اساس داده‌های worldometers، از ابتدای اپیدمی کرونا در آمریکا، ۷۵۷ هزار و ۸۴۹ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و ۴۶ میلیون و ۴۱۷ هزار و ۵۲۵ نفر نیز به این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/ م.



برای صفحه اول معرفی کنید

دکمه بازگشت به بالا