اجتماعی

در نخستین روز شهریور؛ کاهش دمای تهران و افزایش غلظت «ازن» در ‌پایتخت

کاهش دما در استان تهران و تجمع ازن در برخی مناطق پایتخت امروز (اول شهریور) پیش بینی می شود.

به گزارش سلام آنلاین به گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران ، طی دو روز آینده هوای تهران کمی ابری خواهد بود ، با پیش بینی ساعات آینده و همچنین کاهش دمای هوای امروز (اول شهریور) و افزایش دما از فردا (2 شهریور) به ) انتظار می رود.

پیش بینی های انجام شده توسط شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نیز نشان می دهد که صبح امروز (1 سپتامبر) با شروع تردد صبحگاهی ، کیفیت هوا در برخی از مناطق شلوغ در مناطقی خواهد بود که به دلیل عدم تهویه م effectiveثر ، از سلامت کافی برای گروه های حساس برخوردار نیست. و تجمع سموم در ساعات گذشته است

عدم تهویه م effectiveثر در طول روز نیز مانع از انتشار آلاینده ها می شود ، زیرا افزایش دمای تولید و تجمع “ازن” در بعدازظهر باعث کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق می شود. با افزایش سرعت باد در پایان ساعت ، غلظت سموم تا حدودی کاهش می یابد و در نتیجه کیفیت هوا در اکثر مناطق در شرایط قابل قبول خواهد بود.

صبح فردا (2 سپتامبر) ، شروع ترافیک سنگین و کمبود باد باعث افزایش غلظت ذرات و سموم در مناطق پر تردد و کیفیت هوا در هر دو منطقه می شود. این انتظار می رود برای گروه های حساس در سطح ناسالم باشد. محیط آرام در طول روز شرایط مطلوبی را برای گسترش آلودگی ایجاد می کند. علاوه بر این ، با افزایش دما و وجود عوامل کافی برای تولید آلاینده های ازن ، این غلظت در بعد از ظهر افزایش می یابد و کیفیت هوا در برخی مناطق کاهش می یابد.

افزایش سرعت باد تا آخرین ساعت فردا (2 سپتامبر) باعث کاهش تجمع ذرات معلق می شود ، بنابراین کیفیت هوای قابل قبولی در برخی مناطق پایتخت ایجاد می شود. احتمال گرد و غبار در برخی مناطق دور نیست.

به گزارش سلام آنلاین ، شاخص آلودگی هوای پایتخت در 24 ساعت گذشته “ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون” با میانگین 81 است و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبولی است. بله. آلودگی شاخص فعلی “ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون” با میانگین 91 و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا