اقتصادیتازه های کسب و کارعمومی

دریافت صورتحساب رایتل از طریق پیامک

روشهای آنلاین پرداخت قبض رایتل

 پرداخت صورتحساب از طریق سامانه رایتل من

به نقل از www.kikhobe.com سامانه اینترنتی رایتل من به آدرس my.rightel.ir امکان مدیریت حساب و پرداخت قبوض را برای مشترکین سیم کارت‌های دائمی رایتل فراهم کرده است. برای استفاده از امکانات این سامانه کافیست با شماره موبایل خود در آن عضو شوید تا به سادگی بتوانید حساب رایتلی خود را مدیریت کنید.

پرداخت قبض رایتل از طریق سایت رایتل

سایت رایتل به آدرس اینترنتی www.rightel.ir امکان پرداخت قبوض سیم‌کارت‌های دائمی را برای مشترکین فراهم کرده است. این قسمت مخصوص مشترکین سیم کارت دائمی است. با انتخاب شماره تلفن و انتخاب دوره صورتحساب، مبلغ کارکرد شما نمایش داده می‌شود. در صورت تمایل به پرداخت صورتحساب پایان دوره یا میان دوره خود می توانید پس از انتخاب درگاه بانکی مورد نظر پرداخت را انجام دهید.

اپلیکیشن رایتل من

بهترین سایت خدمات ورزش و تناسب اندام: با استفاده از اپلیکیشن رایتـل من، بسیاری از امور مربوط به سیم‌کارت شما مانند مشاهده و پرداخت صورت‌حساب، خرید بسته، شارژ ریالی و شورانگیز، مشاهده گزارش بسته، بررسی نواحی تحت پوشش، فروشگاه‌های رایتل، ثبت مشکل، درخواست دریافت ریز‌ارتباطات و غیره را بدون نیاز به برقراری تماس با مرکز خدمات مشتریان رایتل انجام دهید.

پرداخت قبض رایتل با اپلیکیشن های موبایلی

در کنار روش‌های اینترنتی مشاهده صورتحساب، نرم افزارهای پرداخت موبایلی نیز محبوبیت بالایی دارند. اپلیکیشن‌های پرداخت، امکان دریافت و مشاهده سوابق پرداخت‌ها و جزئیات صورت حساب و … را به راحتی برای شما فراهم می‌آورند. در دسترس بودن، استفاده راحت و پیگیری قبوض پرداخت شده از جمله مزایای این نرم افزارها می باشد. از جمله اپلیکیشن‌های معروف در این حوزه می‌توان نرم افزار آپ، اپلکیشن سکه و اپلیکیشن قبضینو را نام برد.

روش های آفلاین پرداخت قبض رایتل

استعلام قبض رایتل با استفاده از کد دستوری #140*

با استفاده از کد کد دستوری #140* می‌توانید صورتحسای رایتل خود را استعلام بگیرید. توجه داشته باشید که امکان پرداخت قبض رایتل با استفاده از این کد دستوری وجود ندارد و فقط می‌توانید استعلام قبوض خود را انجام دهید.

پرداخت قبض رایتل با شماره 200

شایان ذکر است در این سرویس با شماره‌گیری “۲۰۰” برای رایتلی ها و “۲۰۰۰۰۰۰-۰۹۲۰” برای تمامی اپراتورها، امکان پرداخت قبض پایان دوره و میان دوره با استفاده از کارت‌ های عضو شبکه شتاب از طریق اتصال به درگاه بانک رفاه را خواهند داشت.

استعلام قبض رایتل از طریق سامانه پیام کوتاه 2020

مشترکین سیم کارت‌های دائمی ایرانسل می‌توانند با استفاده از سامانه اینترنتی 2020 صورتحساب رایتل خود را استعلام بگیرند.

پرداخت قبض رایتل از طریق ATM

با استفاده از خودپردازهای عضو شبکه شتاب می توانید صورتحساب موبایل خود را پرداخت کنید. پس از وارد کردن کارت بانکی خود و وارد کردن رمز اول کارت بانکی ، در منوی نمایش داده شده ” پرداخت قبض” را انتخاب نمایید. در بخش پرداخت شناسه قبض مورد نظر خود را وارد نمایید. شناسه قبض رایتل خود را می‌توانید از از طریق سایت رایتل و یا سایت قبضینو دریافت کنید. در صورتی که شناسه را درست وارده کرده باشید جزئیات شامل مبلغ و بازه کارکرد و شناسه پرداخت را مشاهده خواهید کرد. با انتخاب گزینه بلی، مبلغ قبض از حساب کارت شما کسر شده و عملیات پرداخت انجام می‌شود.

پرداخت قبض رایتل با دستگاه POS

با استفاده از دستگاه‌های پوز که در فروشگاه‌ها و مراکز خرید وجود دارد می‌توانید قبوض تلفن همراه را پرداخت نمایید. کارت بانکی خود را در دستگاه POS بکشید. منوی پرداخت قبوض را انتخاب و شناسه قبض خود را وارد کنید. پس از مشاهده اطلاعات قبض مورد نظر با زدن کلید تایید وارد مرحله بعدی پرداخت می‌شوید. برای تکمیل روند پرداخت صورتحساب رایتل خود رمز کارت بانکی خود را وارد نمایید و کلید ثبت را بزنید. فرایند پرداخت در صورت موفقیت آمیز بودن فرایند پرداخت، دستگاه پوز فیش پرداختی را برای شما چاپ می‌کند.

پیگیری قبض رایتل

مشترکینی که قبوض خود را از طریق سامانه پرداخت قبضینو پرداخت کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت قبضینو و انتخاب گزینه مشاهده سوابق و طی مراحل ورود، قبوض پرداخت شده خود را پیگیری کنند. بر خلاف سایر سامانه‌های پرداخت، برای پیگیری قبوض در قبضینو نیازی به شناسه پرداخت و شناسه قبض نیست و تنها با وارد کردن شماره تلفن همراه خود می‌توانید به اطلاعات پرداخت دسترسی پیدا کنید. در صورتی که از سایر سامانه‌های پرداخت قبض استفاه کرده باشید باید با داشتن شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض خود از سامانه مورد نظر پیگیری کنید. برای مثال اگر از طریق بانک سامان اقدام به پرداخت قبض نموده‌اید باید به بخش پیگیری و مشاهده قبوض بانک سامان مراجعه کنید.

وصل تلفن همراه قطع شده

در صورتی‌که بدهی مشترک مساوی یا بیشتر از سقف اعتبار خود شود (در صورت عدم افزایش سقف اعتبار، این مبلغ 60 هزار تومان است)، سیم کارت از حالت فعال به یک طرفه تبدیل خواهد شد. در این حالت برای سیم کارت یک طرفه تنها دریافت مکالمه صوتی، مکالمه تصویری، پیامک و پیام چندرسانه ای امکان‌پذیر است. در صورت پرداخت صورت حساب میان دوره توسط مشترک، سیم‌کارت از حالت قطع یک طرفه به فعال تبدیل خواهد شد.

در صورتی که مشترک به مدت 14 روز مداوم در حالت یک طرفه باقی بماند به صورت دوطرفه قطع خواهد شد. به این معنی که کلیه خدمات برای مشترک غیر فعال خواهد بود. مشترک می تواند با پرداخت صورت حساب میان دوره خود از حالت قطع دوطرفه به فعال تبدیل شود. در مواردی همچون مفقودی، سرقت یا درخواست مشترک از مرکز تماس ، امکان قطع دوطرفه سیم کارت نیز وجود دارد.

در صورتی که مشترک به مدت 365 روز متوالی در حالت قطع دوطرفه باقی بماند، سیم کارت و شماره همراه او منقضی خواهد شد. همچنین در صورت عدم استفاده مشترک به مدت 365 روز متوالی از سیم­ کارت خود و عدم پرداخت آبونمان، سیم ­کارت و شماره همراه او منقضی خواهد شد. با منقضی شدن سیم ­کارت، مشترک می ­تواند ظرف مدت 180 روز و با پرداخت بدهی خود به وضعیت فعال بازگردد

دکمه بازگشت به بالا