اجتماعی

درمان تمام بیماری‌ها در داخل کشور / استمداد بسیاری از کشورهای منطقه از ایران

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه امروز همه بیماری ها در آن کشور درمان می شود، گفت: با کمک دانشمندان علوم بهداشتی می توانیم نسل بشر را قوی تربیت کنیم. به همین دلیل است که بسیاری از کشورهای منطقه در حال حاضر برای مسائل بهداشتی و ایمنی درخواست کمک می کنند.

به گزارش سلام آنلاین. دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان، آموزش پزشکی در نشست مشترک مدیران بیمارستان های استان تهران با اشاره به شعار سالانه مهار تورم و افزایش تولید گفت: در طول 44 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امروز ما قوی ترین نظام سلامت را در منطقه داریم به گونه ای که شاخص های سلامت در جمهوری اسلامی بالاتر از هر کشور دیگری در منطقه است.

عین اللهی با تاکید بر اینکه امروزه همه بیماری ها در این کشور درمان می شود، گفت: با کمک دانشمندان علوم بهداشتی می توان نیروهای انسانی توانمند تربیت کرد. به همین دلیل است که بسیاری از کشورهای منطقه در حال حاضر برای مسائل بهداشتی و ایمنی درخواست کمک می کنند.

بر اساس اطلاعیه وزارت بهداشت، وی با اشاره به ایثار و تلاش مراکز بهداشتی و درمانی در روزهای پایانی اپیدمی ۱۹ کووید، گفت: رشادت و ایثار بهورزان در مراکز درمانی ثبت شده است. در طول تاریخ، علیرغم اینکه درمان بیماران کرونا در برخی از کشورهای اروپایی جنجال به پا کرده است، در ایران اسلامی هیچ بیمار کرونایی بر روی زمین باقی نمانده است و وضعیت بیماران به سرعت حل شده است.

مرکز آموزشی درمانی عین اللهی گفت: دانشگاه و بیمارستان علوم پزشکی ما در زمینه گردشگری سلامت گام های بلندی برداشته است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین از تسهیل در صدور مجوز محصولات بهداشتی خبر داد.

عین اللهی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم ارتقای بیشتر کیفیت خدمات در مراکز درمانی تاکید کرد.

وی همچنین بر تضمین حقوق بیماران، رعایت اخلاق پزشکی در ارتباط با بیماران، ارتقای کیفیت خدمات درمانی و تمرکز بر پیوند فرهنگ های سلامت در بیمارستان ها تاکید کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا