علمی و پزشکی

دانشمندان باز هم می‌خواهند برای موجودات فضایی پیغام بفرستند

یک پیام دودویی به نام بیاکون در کهکشان (BIT) که حاوی اطلاعاتی در مورد حیات روی زمین، منظومه شمسی، و ظاهر انسان است و از هر حیوان فرازمینی دعوت می‌کند در صورت دریافت پیامی به آن پاسخ دهد.

تیمی از محققان از جمله جاناتان جیانگ، محقق ناسا، نوشتند: “مفهوم تعامل با هوش فرازمینی گامی طولانی و هیجان انگیز در اکتشاف فلزات است و از نظر فنی در “در چند دهه گذشته” امکان پذیر است.

محققان امیدوارند اطلاعات بیشتری در مورد حیات روی زمین در اختیار فضا قرار دهند

آنها می گویند: برای دستیابی به این هدف، پیام های ناکارآمد به گونه ای طراحی و منتقل می شود که بتوان با مدرن ترین تجهیزات موجود ارسال کرد.

آخرین پیام این فضاپیمای هوشمند از رصدخانه آرسیبو در شمال پورتوریکو ارسال شده است.

آخرین پیام ارسال شده به فضاپیمای هوشمند از رصدخانه آرسیبو در شمال پورتوریکو ارسال شده است.

این اولین بار نیست که انسان تصمیم می گیرد با حیوانات فرازمینی تعامل داشته باشد. در سال 1974، پیام های رادیویی رمزگذاری شده حاوی اطلاعات اولیه در مورد انسان و زمین از رصدخانه آرسیبو در شمال پورتوریکو به فضا فرستاده شد.

این حرکت بخشی از یک سری تلاش‌های مداوم برای جلب توجه عمومی به ارتقای چشمگیر تلسکوپ رادیویی آرسیبو است، اگرچه محققان امیدوارند که بتوانند با بیگانگان ارتباط برقرار کنند، که تاسف‌آور است.

با این حال، محققانی که تصمیم گرفتند آخرین پیام را به فضا ارسال کنند، آن را برای دستیابی به هوش فرازمینی تطبیق داده اند.

محققان می‌گویند: «بر خلاف پیام‌های ارسال شده توسط آرسیبو با هدف نشان دادن قابلیت‌های فنی تجهیزات رادیویی فضایی مدرن، پیام‌های غیرموثری تا حد امکان به تمام مکان‌های ممکن در کهکشان راه شیری ارسال شد.» در مورد فرازمینی‌های هوشمند. متن گفته شد.

این مقاله یا بخش به منابع یا مراجعی نیاز دارد که در نشریات معتبر و شخص ثالث ظاهر شوند.

در صورت رسیدن پیام، امید است بتوان اطلاعات پیچیده تری را با موجودات فضایی هوشمند، مانند قانون شطرنج، به اشتراک گذاشت.

46

دکمه بازگشت به بالا