علمی و پزشکیتازه های کسب و کار

داروخانه های اینترنتی این امکانات را به شما می دهند

بعد از آغاز همهگیری کرونا فناوری فروش داروهای دارای نسخه به صورت آنلاین در بسیاری از کشورها گسترش پیدا کرد و حتی «داروخانه آمازون» به عنوان زیر مجموعهای از مارکتپلیس آمازون، در همین دوران شروع به کار کرد، اما سازمان بهداشت و معاونت غذا و داروی کشور ما حتی برای فروش آنلاین داروهای بدون نسخه (OTC) هم به داروخانههای آنلاین اجازه فعالیت نداده است. در این نظرسنجی از بین کسانی که داروهای تجویزی را بصورت آنلاین خریداری کردهاند، ۳۱ درصد برای اولینبار در سال ۲۰۲۰ به دلیل بیماری همهگیر کرونا این کار را انجام دادهاند و ۷۲ درصد از این تجربهگران خرید آنلاین دارو گفتهاند که در آینده هم دوباره این کار را انجام خواهند داد. در نتیجه نیز محدودیتهایی در زمان خرید دارو به وجود میآید. خرید اینترنتی دارو به شما این امکان را می دهد از هر نقطه ایران و در هر ساعتی محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهید و دیگر نباید محدود به زمان و مکان باشید. امکان بازگشت کالای خریداری شده از شیدر استور وجود دارد اما بایستی پیش از خرید یا استفاده از کالا، شرایط بازگشت و تعویض کالا را که به طور کامل در وبسایت توضیح داده شده است، مطالعه کنید.

داروخانه های اینترنتی این امکان را به شما می دهند که در منزل بنشینید و با بررسی محصولات موجود در سایت هر آنچه که مد نظر دارید را انتخاب کرده، بصورت اینترنتی پرداخت کنید و در سریعترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید. همین حالا میتوانید با انتخاب یکی از این کسبوکارهای ارائه دهنده خدمات پزشکی و دارویی که تعدادشان هم کم نیست، با آنها تماس بگیرید، تصویری از نسخه داروی مورد نظرتان را برایشان ارسال کنید و در مدت زمانی بسیار کوتاه بدون آنکه از منزل خارج شوید، دارو را جلوی در خانه تحویل بگیرید. شما به راحتی می توانید در منزل خود با استفاده از گوشی هوشمند یا کامپیوترتان ، در بازه ی زمانی کوتاه محصولات دارویی مد نظر را سفارش داده و در اسرع وقت از درب منزل دریافت کنید. دیگر نه نیازی به ایستادن در صف های طولانی داروخانه است و نه لازم است فرسخ ها راه طی کنید تا به یک داروخانه مرکزی برسید. حوزه دارو و درمان در شرایط عادی همیشه با حواشی مرتبط با خطای پزشکی و درمانی مواجه است و حالا تصور کنید در وضعیت بحرانی کرونا که دامنگیر تمام کشورهاست دسترسی بدون نظارت و چهارچوب افراد به دارو و تجویز خودسرانه برخی مکملها احتمالاً چه پیامدهایی به دنبال خواهد داشت.

در داروخانه انلاین شفا شما میتوانید مکمل های نایاب و کم یاب و محصولات مختلف دارای تاییدیه و برچسب اصالت از وزارت بهداشت ایران از قبیل محصولات بهداشتی و زیبایی برند های ژوت، کامان، مای (MY)، سی گل، سینره، فیس دوکس، درماتیپیک، اریکه، الارو، مانند قرص جوانساز پوست و انواع کلاژن، کرم مرطوب کننده، کرم ضد چروک، ضد آفتاب، مرطوب کننده، سرم روشن کننده، بی بی کرم، شامپو های ضد شپش، شامپو ضد ریزش مو، شامپو ضد شوره، قرص ضد ریزش مو، قرص کلاژن ساز، اورلین، اگزاسین، ژل فمی کر و همراه تجهیزات پزشکی، تجهیزات پزشکی خانگی، درمانگاهی و لوازم پزشکی مصرفی و محصولات ارتوپدی برند های Beurer، Pic، و دستگاه های تست قند خون Glucocard، AVAN، ROCH و سایر اقلام نظیر مکمل بدنسازی برند های ژن استار محصولات پروتئین وی، پروتئین ایزوله، پروتئین کازئین، بی سیایای، مکمل گلوتامین، مکمل آرژنین، مکمل آلانین، مکمل تائورین، مکمل لوسین، مکمل پمپ، مکمل کراتین، مکمل مولتیویتامین، مکمل کربوهیدرات، بهترین گینر، ال کارنیتین، ال آرژنین و آمینو انرژی و مکمل های دارویی، تغذیه ای و مولتی ویتامین و مینرال و محصولاتی مانند قرص جوشان، پودر کلاژینو، شربت ردیوسید، شربت ایمیونس، اورامین اف، کپسول ماکاویت اف یوروویتال، ایمونو پرو گلد ایزومکس، مکمل های غذایی کلسی پاور، شربت کلسی پاور (جدید)، سیترابن، دی تری فورت، فرو-دین، مگنیفورت، مولتی وگان، زینک پاور، استئوکینون، شربت استئوکینون، آرترولیستیکا، آوودین، کلگارد، میکسودین، ترادامیکس، پاورفیت، کورکومکس، شربت برون کلد هلث اید، کپسول ژلاتینی اورتو بن پلاس، او پی دی فارما، قرص هیرویت، قرص مگنیفورت، قرص فیفول، قرص wellwoman و wellman، قرص کبد چرب، قرص بیوتین، قرص جینسینگ، قرص لاغری، قرص زینک پلاس، پودر کلاژن،مکمل دارویی پروبیوتیک، قرص کم خونی، و تقویت سیستم ایمنی و داروهای کرونا و انواع مایع ضد عفونی الکلی و انواع ماسک سه لایه، داروهای ضد افسردگی، محصولات بهداشتی بانوان و محصولات جنسی و زناشویی برند های کدکس، چرچیلز، ایکس دریم مانند اسپری تاخیری، قرص درمان زود انزالی، تقویت قوای جنسی، قرص افزایش میل بانوان، بی بی چک و محصولات کودک مانند شیرخشک آپتامیل، نان، سرلاک، غذای کودک را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در اسرع وقت تهیه نمایید.

شما میتوانید بدون وقفه و با سرعت دارو های بدون نیاز به نسخه شامل محصولات آرایشی بهداشتی، انواع شامپو ها و مراقبت از مو، ترمیم کننده و پاکسازی پوست و ضد آفتاب، محصولات مادر و کودک، محصولات جنسی و زناشویی، مکمل های درمانی، دارویی و بدنسازی، تجهیزات پزشکی و ارتوپدی، ویتامین ها و املاح معدنی و به طور کلی فروش تمام اقلام داروخانه را آنلاین یا بصورت تلفنی خریداری نمایید. این نظرسنجی از اقدامات اداره غذا و داروی و وزارت دادگستری آمریکا در جهت برخورد با مجرمان خبر داده است؛ مجرمانی که به واسطه سایتها و پلتفرمهای مختلف و سوءاستفاده از همهگیری کرونا، داروهای تقلبی میفروشند واطلاعات نادرست پزشکی منتشر میکنند. گلرخ داوران، هم بنیان گذار اسنپ دکتر در این زمینه در توییتر گفت: «با اوج گیری پیک چهارم کرونا، یکی از جدی ترین راهکارها برای حفظ جان مردم، تا پیش از واکسیناسیون کامل، این است که از رفت وآمدهای غیرضروری کم کنیم. به گزارش راه پرداخت، پیک جدید بیماری کرونا، شیوع گونههای جهش یافته، لزوم ماندن در خانه برای قطع کردن چرخه زیست ویروس و… اما این مشکلات دلیل نمیشود تا مدیران دولتی مردم را از چنین خدماتی محروم کنند و در خیلی از کشورها برای کنار زدن وجوه منفی و بهره از وجوه مثبت این استارتاپهای حوزه سلامت تصمیماتی اتخاذ شده است.

لینک منبع

دکمه بازگشت به بالا