عمومی

خودروها به سامانه ردیاب و جی پی اس تجهیز می‌شوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سردار عبدالرضا ناظری قبل از ظهر پنجشنبه در مراسم تحلیف ساختمان فرماندهی منطقه ای رفسنجان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج) حضور داشت.عجیب) وجود دارد: امنیت قسمتی از این یک ضرورت زیست شناختی بود ، و هدایای امنیت توسط رهبران ارشد انقلاب اسلامی هدایت می شد. با بسیج منابع و جلب همکاری های بشردوستانه در زمینه امنیت گام های ارزنده ای در سراسر کشور برداشته شده است.

وی افزود: “موقوفه در امنیت چیز مهم فراموش شده است ، گویی وظیفه دوگانه تجسم آنچه که امر به معروف و نهی از منکر است فراموش شده است”. Wakwick در امنیت با هدایای دیگری مانند هدایای آموزشی ، سلامتی ، مساجد همراه خواهد بود.

ناظری اظهار داشت: موقوفه امنیتی همان موقوفات در زندگی اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی است زیرا امنیت زیرساختها و اساس توسعه در ابعاد مختلف است. همه مردم باید در امنیت سهیم باشند.

وی گفت: “ما زندگی خود را نیز به امنیت اختصاص می دهیم زیرا افرادی که در امنیت کار می کنند و وقت می گذرانند ، ذهن ، بدن و ذهن دارند به متفکران امنیتی که وقت خود را در اتاق فکر پلیس و علم و دانش می گذرانند کمک می کنند.” در این زمینه ، خیرین امنیتی در نظر گرفته شده اند ممکن است آینده، دانشجویان حوزه علمیه و کسانی که در این سمینار شرکت کردند قسمتی از آنها خیریه هستند.

“فرمانده کل نیروهای مسلح سه رکن اساسی برای امنیت را مشخص کرده است. قیمت آنها سبیل خدا و قدرت بودن با آنها هستند مروت و آنها با تلاش و کوشش در سراسر کشور برای برقراری امنیت تلاش می کنند.

ساخت دو ایستگاه پلیس توسط افراد نیکوکار در سیرجان

ناظری افزود: مردم رهبری را دومین عامل مهم امنیت می دانند. رهبر معظم انقلاب اسلامی تجهیزات امنیتی را سومین نیروی امنیتی می دانند. هفته گذشته دو ایستگاه پلیس در سیرجان افتتاح کردیم که توسط خیرین ساخته شده اند.

بازرس پلیس کنیا با بیان اینکه ساکنان رافان – زنجان در تهیه تجهیزات امنیتی پیشرو هستند ، خاطرنشان کرد: خیرین این شهر از نظر دوربین های نظارت تصویری به ویژه دوربین هایی که در ورودی شهر می خوانند می توانند به این امر کمک کنند.

ناظری تأیید کرد که نیروی انتظامی امروز به سمت اطلاعات حرکت می کند و ما از خیرین می خواهیم تا در تقویت منطقه به ما کمک کنند. ف. پ س برای جلوگیری از سرقت خودرو و موارد دیگر جرم ما در هنگام آدم ربایی ، گروگانگیری و ترافیک از این توانایی استفاده می کنیم.

وی افزود: موسسه خیریه باید به همه وسایل نقلیه موجود در سیستم کمک کند. ف. پ س مسلح کردن آن یک گام مهم در امنیت است ، بنابراین امیدواریم که رفسنجان اولین شهر در این زمینه باشد.

دکمه بازگشت به بالا