اقتصادیتازه های کسب و کار

خرید روتختی ساده و شیک با قیمت مناسب

سایز انواع روتختی؛ سایز استاندارد برای روتختی چقدر است؟

روتختی یک نفره، روتختی یک‌ونیم‌نفره و روتختی دونفره از انواع روتختی رایج در بازار هستند که سایز آن‌ها بر اساس طول و عرض تخت‌خواب تعیین می شود. بزرگ و کوچک بودن تخت‌خواب نسبت به سایز می‌تواند دردسرهایی را برای شما به‌وجود آورد. سایز روتختی‌ها باید از تشک تخت بیشتر باشد تا به‌راحتی کل محیط تشک را بپوشاند.

قیمت روتختی یک نفره مانند قیمت روتختی دو نفره برحسب تعداد تکه‌های سرویس خریداری شده، تعیین می‌شود. همچنین معیارهای دیگری از جمله برند، جنس پارچه، کیفیت محصولات و کشور سازنده نیز در تعیین قیمت روتختی تاثیرگذار است. به‌یاد داشته باشید گاهی اوقات خرید روتختی ارزان قیمت که کیفیت پایینی نیز دارد، از نظر اقتصادی به صرفه نیست. پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید محصول ارزان و باکیفیت را دارید حتما فروشگاه‌های معتبر را انتخاب کنید.

روتختی ترک بخریم یا روتختی ایرانی؟

در بازار انواع برند‌های داخلی و خارجی وجود دارد که انتخاب را کمی سخت کرده است. روتختی‌های ایرانی برای داشتن سهم بیشتری از بازار و جلب رضایت مصرف‌کنندگان، تغییرات چشمگیری در تولید و طراحی روتختی‌ها به عمل آورده‌اند. روتختی ترک هم مانند انواع کالای خواب یا کالای حمام طرفداران زیادی دارد. انواع روتختی ایرانی و روتختی ترک جدید،‌ جنس و طرح‌های متنوعی دارند و با توجه به نیاز مخاطب طراحی و تولید شده‌اند و به همین دلیل برای و هر فرد دیگری نیز مناسب‌اند. در ابتدا نیاز و بودجه خود را مشخص کنید و سپس بر اساس قیمت سرویس روتختی و طرح آن، تصمیم درستی بگیرید.

یک روتختی خوب چه ویژگیهایی دارد؟

یک کالای خواب فارغ از نام برند باید ماندگاری بالایی داشته باشد و به‌آسانی شسته شود. الیاف و جنس روتختی نباید باعث تعریق در هنگام خواب شود، محلی برای تجمع باکتری‌ها نباشد و رنگ ثابتی داشته باشد.

نکته مهم دیگر طرح زیبا و هماهنگی روتختی با دکوراسیون خانه است. خصوصا روتختی می‌تواند مهم‌ترین بخش تزئینات جهیزیه عروس باشد و انتخاب طرح و رنگ جذاب به زیبایی خانه نوعروسان کمک شایانی می‌کند.

آشنایی با انواع روتختی؛ از روتختی ساده تا روتختی سلطنتی

روزانه مدل‌ها و انواع مختلف روتختی با هدف پاسخگویی به همه سلیقه‌ها طراحی و روانه بازار می‌شود. پرطرفدارترین مدل‌های روتختی عبارت‌اند از:

  • روتختی عروس
  • روتختی چهارفصل
  • روتختی پسرانه
  • روتختی دخترانه
  • روتختی هتلی
  • روتختی سلطنتی
  • روتختی کلاسیک
  • روتختی عروس اسپرت

روتختی جهیزیه را معمولا از بین زیباترین مدل‌های روتختی انتخاب می‌کنند. روتختی اسپرت هم یک نوع روتختی‌ ساده و ارزان بوده که برای استفاده همه اعضای خانواده مناسب است.

بررسی قیمت روتختی دو نفره و یک نفره

قیمت روتختی با توجه به عوامل مختلفی هم‌چون برند، اندازه و جنس روتختی تعیین می‌شود. انواع روتختی مجلسی و سلطنتی که اغلب از پارچه‌های گران قیمت و کارشده در تولید آن‌ها استفاده شده است، قیمت بیشتری در مقایسه با روتختی ساده دارند. هم‌چنین قیمت رو تختی ترک و خارجی نیز اغلب از نمونه‌های داخلی بیشتر است.

خرید اینترنتی روتختی با قیمت مناسب از صفاهوم با ارسال رایگان

شما در خرید اینترنتی امکان مشاهده رنگ، طرح، قیمت و آشنایی با جنس روتختی را بدون عجله و با صبوری دارید. سایت صفاهوم امکان مشاهده تصاویر انواع ، عروس، کلاسیک و اسپرت را با بهترین کیفیت برای خریداران فراهم کرده است. فروشگاه اینترنتی صفاهوم با اشراف کامل به نیاز مشتریان، اقدام به فروش روتختی و سایر کالای خواب در سراسر ایران کرده است. کافی است شما روتختی مورد نظر را سفارش دهید و درب منزل به وسیله پست پیشتاز یا تیپاکس در کمترین زمان تحویل بگیرید. با توجه به اینکه روتختی یکی از اقلام دکوراسیون اتاق خواب هم به شمار می‌رود کارشناسان ما در صفاهوم راهنمای شما برای چیدمان و انتخاب طرح و رنگ روتختی هستند

چرا باید از روتختی استفاده کنیم ؟

یکی از مهمترین عناصر دکوراسیون اتاق خواب، رو تختی است. حضور این محصول در طراحی داخلی بسیار اهمیت دارد، زیرا خود تختخواب نیز اهمیت بالایی دارد. بر این اساس، تمام لوازم جانبی مربوط به تختخواب نیز مهم هستند. در حقیقت، تختخواب مهمترین وسیله ای است که به محض ورود به اتاق خواب دیده می شود. به همین دلیل است که باید در انتخاب روتختی بسیار محتاط باشید و توجه داشته باشید، که بهترین رو تختی را متناسب با دکوراسیون اتاق خود بخرید.

 

در خرید روتختی دو نفره چه مواردی را در نظر بگیریم ؟

هنگام خرید روتختی دو نفره، برای اینکه خرید بهتری داشته باشیم، باید بعضی نکات را در نظر بگیریم. در اینجا برخی از آن ها وجود دارد:

در هنگام خرید رو تختی دو نفره، جنس آن را در نظر بگیرید. جنس روتختی باید نرم باشد. این امر باعث می شود که یک خواب راحت را در تختخواب داشته باشید.

گزینه بعدی رنگ است. این مورد در انتخاب روتختی دو نفره بسیار اهمیت دارد. روتختی می تواند بسته به سلیقه و دکوراسیون شما، تک رنگ یا چند رنگ باشد. در هر صورت انتخاب رنگ های شاد و ملایم، باعث آرامش بیشتری در فضا می شود. به همین دلیل معمولاً از رنگ های تند و زننده استفاده نمی شود. هنگام انتخاب رنگ، اطمینان حاصل کنید که کاملاً با محیط و سایر موارد موجود در دکوراسیون، هماهنگی داشته باشد. در اتاق خواب های کوچک بهتر است از روتختی های ساده با رنگ های روشن استفاده کنید. استفاده از رنگ های روشن، فضا را بزرگتر نشان می دهد.

به همین دلیل، معمولاً از پارچه های نرم مانند ابریشم یا ساتن استفاده می شود. این پارچه ها انتخاب خوبی هستند. از طرف دیگر، استفاده از این پارچه های با کیفیت، باعث ایجاد حساسیت نمی شود. در این بین، به سَبُک بودن محصول نیز توجه کنید.

انتخاب طرح رو تختی، بستگی به نظر، سلیقه و دکوراسیون اتاق دارد. اما به طور کلی، بهتر است طرح های شلوغ نخرید. زیرا استفاده از طرح های شلوغ، محیط را کوچک تر نشان می دهد.

می توانید روتختی های دورو بخرید، که باعث ایجاد تنوع بیشتری شود. قبل از خرید، باید ابعاد تخت را اندازه گیری کنید، تا کاملا رو تختی اندازه ی تخت باشد.

نکات مهم و ضروری در استفاده از روتختی

اگر می توانید روتختی را در خانه بشویید، از آب گرم استفاده نکنید. زیرا دمای استاندارد برای شستن روتختی، معمولاً بین 30 تا 40 درجه است. همچنین هنگام شستشو، از پودرهای آنزیمی استفاده نکنید. این کار به بافت روتختی آسیب می رساند و باعث می شود که رنگ محصول به مرور کمرنگ شود. همچنین به یاد داشته باشید که محصول را نچلانید یا فشار ندهید، زیرا خراب می شود.

همچنین قبل از خرید روتختی دو نفره، حتما به نحوه شستشوی آن توجه کنید. اگر محصولی که خریده اید معتبر باشد، شرایط شستشو نیز در آن ذکر شده است.

با کمک نکاتی که در این مقاله ذکر شد، می توانید یک روتختی دونفره مناسب بخرید و یک خواب راحت داشته باشید.

انواع روتختی دو نفره ی شیک و جدید، در طرح ها و مدل های متنوع از جمله ساده، اسپرت و سلطنتی در رنگ های گوناگون سفید، صورتی، بنفش، سرمه ای، آبی و … در لیست زیر موجود است. براساس سلیقه و بودجه ی مورد نظر، می توانید بهترین و زیباترین رو تختی را از میان مدل های زیر برای استفاده خود یا جهیزیه عروس انتخاب کنید

مشاهده لینک : هرمدر برند ایرانی کالای خواب

https://www.amazon.com/bedspreads-coverlets/b?ie=UTF8&node=3732161

دکمه بازگشت به بالا