علمی و پزشکی

خانم های باردار بیمه می شوند/ رایگان شدن هزینه زایمان برای تمامی اقشار

سلام آنلاین/ گلستان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تصمیم دولت برای بیمه زنان باردار، گفت: تمام هزینه های بارداری و زایمان را رایگان می کنیم.

دکتر بهرام عین اللهی که امروز به همراه رئیس جمهور وارد گلستان شده و از سوی حجت الاسلام والمسلمین حجت الاسلام والمسلمین حسینی به نمایندگی از نمایندگان تام الاختیار و هیئت های دولتی در منطقه آزادشهر و رامیان منصوب شده بود در بدو ورود در گلزار شهدا حضور یافتند. برای شهادت افراد بزرگ

وی سپس با حضور در جلسه مشترک شوراهای شهر آزادشهر و رامیان به مشکلات و دغدغه های مردم این شهرها از دست دادن مسئولان و مدیران پرداخت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این دیدار با اشاره به تلاش و همت کادر درمانی و مدافعان سلامت و البته همراهی و همدلی مردم شریف ایران و حمایت رهبری و مردم. دولت ما می تواند با بیماری عروق کرونا ویروس قلب به نظر می رسد رضایت بخش است.

دکتر بهرام عین اللهی با تأیید اینکه امروز همه سازمان های بین المللی به موفقیت ایران در پیشگیری از بیماری های عروق کرونا ویروس قلب پی برده اند، خاطرنشان کرد: این پیروزی تنها با درک همه اقشار مردم و در واقع اجرای پروتکل های بهداشتی داخلی محقق می شود. است.

وی با بیان اینکه اولین دوز کرونا را 91 درصد از مردم کشور ما تزریق کردند، گفت: 85 درصد مردم برای بار دوم و تا کنون 35 درصد مردم واکسینه شده اند و به مردم توصیه می شود واکسینه شوند. سومین واکسن آنها

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه موضوع دفن زباله آزادشهر باید هرچه سریعتر رسیدگی شود، گفت: در صورت عدم تحقق این امر شاهد شیوع بسیاری از بیماری ها در این حوزه خواهیم بود. در رامیان و آزادشهر باید راه اندازی شود تا پیشگیری از این بیماری ها در دستور کار قرار گیرد.

عین اللهی با اشاره به موضوع بیمه زنان باردار در هیأت وزیران افزود: بر اساس مصوبه هیأت وزیران کلیه هزینه های دوران بارداری و زایمان باید رایگان باشد و بنابراین زنانی که بیمه نامه ندارند نیز تحت پوشش دولت قرار خواهند گرفت. “

به گزارش سلام آنلاین، وی در نهایت با عده ای دیدار و از برخی پروژه های شهرستان بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا