اجتماعی

خارج شدن استان کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت قرمز کرونایی

استان کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت قرمز فرار می کند

سلام آنلاین / کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: “متأسفانه در 24 ساعت گذشته ، سه استان بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست داده و تعداد کشته شدگان در این استان به 353 نفر رسیده است.”

پرویز یزدان پناه افزود: در تاریخ 9 دسامبر 287 بیمار در چندین بیمارستان در استان کرونا بستری شدند که از این تعداد 127 بیمار به شدت بیمار بودند.
وی با اشاره به اینکه تعداد بیماران عروقی در کوچ کوئی و BoA-Ad گزارش شده است ، با اشاره به اینکه 26 بیمار نیز در بیمارستان IIS بیمارستان استان بستری شدند ، اظهار داشت: تعداد 18229 نفر وجود دارد.
از 305 پاسخ دریافت شده از آزمایشگاه ، 38٪ مثبت و بیشترین درصد مربوط به بویراحمد ، 46٪ ، گچساران 26٪ و کهگیلویه 20 بود. ٪
وی گفت: شیوع این ویروس کاملاً به رفتار اجتماعی ما بستگی دارد و قابل پیش بینی نیست. ویروس کاملاً با رفتارهای جامعه سازگار است و استفاده از ماسک های صورت و مشاهدات پروتکل بهداشتی کمتر و میزان مرگ و میر و بیماری ویروس بیشتر است.
به گزارش سلام آنلاین ، روابط عمومی دانشگاه پزشکی یوژو تأکید کرد: با تشکر از مردم شریف استان که رهنمودهای بهداشتی را دنبال کردند ، خوشبختانه روند کاهش بستری شدن در بیمارستان و درصد موارد مثبت هنوز استان از حالت قرمز خارج شده است. بنابراین نباید تصور کرد که بیماری تحت کنترل است و با نادیده گرفتن و کاهش اجرای دستورالعمل های بهداشتی ، بیماری با شدت و آسیب بیشتری به مردم استان بازگشت.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا