علمی و پزشکی

حلقه‌های هوشمند سامسونگ روانه بازار می‌شوند؟

اکنون به نظر می رسد که کره ای ها می خواهند وارد بخش جدیدی از بازار پوشیدنی شده و حلقه های هوشمند تولید کنند.

بر اساس گزارش‌ها از کره جنوبی، سامسونگ شروع به توسعه حلقه‌های هوشمند کرده است و کاربران می‌توانند با پوشیدن آن‌ها فعالیت‌ها و سلامت خود را پیگیری کنند. ظاهرا سامسونگ در حال حاضر با چندین شرکت برای خرید ماژول ها و قطعات مورد نیاز این محصول همکاری می کند.

انگشتر هوشمند سامسونگ رسید.

سال گذشته، سامسونگ یک درخواست ثبت اختراع برای حلقه هوشمند خود که شامل قلب نوری و سنسور ECG است، در ایالات متحده ثبت کرد. این حلقه هوشمند توسط گوشی های هوشمند، تبلت ها و حتی تلویزیون های هوشمند قابل کنترل است.

انگشتر هوشمند سامسونگ

شرکت‌های تحقیقات بازار انتظار دارند که حلقه‌های هوشمند در سال‌های آینده در بین مصرف‌کنندگان محبوب شوند و مردم با استفاده از آن‌ها اطلاعات بیشتری در مورد وضعیت سلامتی خود کسب کنند. از آنجایی که این دستگاه ها برخلاف دستبندها و ساعت های هوشمند صفحه نمایش ندارند، ظرفیت شارژ بسیار بالاتری خواهند داشت.

اگرچه حلقه‌های هوشمند نمی‌توانند جایگزین ساعت‌های هوشمند شوند، اما می‌توان آن‌ها را جایگزین مفیدی برای دستبندهای هوشمند با صفحه نمایش کوچک دانست.

در حال حاضر انگشترهای هوشمند زیادی در بازار به فروش می رسد که از معروف ترین حلقه ها می توان به حلقه و حلقه Ura 3 اشاره کرد. این احتمال وجود دارد که پس از سامسونگ، اپل نیز پس از سال ها وقفه وارد بازار شود.

227227

دکمه بازگشت به بالا