حوادث

حریق در یک کارگاه صنعتی در تهران/ مصدوم شدن سه آتش نشان حین عملیات

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران گفت: سه آتش نشان در اثر آتش سوزی در یک کارگاه صنایع زخمی شدند.

سید جلال ملکی در مصاحبه با سلام آنلاین تأیید کرد که در ساعت 5:56 بعد از ظهر ، آتش سوزی در یک کارگاه صنعتی در گلدسته بالاتر از خط به سیستم آتش نشانی و ایمنی بیست و پنجم اعلام شد و بلافاصله به شهر تهران اطلاع داده شد. سه ایستگاه آتش نشانی کاملاً عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این مکان خطرناک یک گاراژ با مساحت بیش از 4000 متر است که دارای حوضچه های مختلف با کاربردهای مختلف است. یکی از سوله ها که حدود 40 متر زیر زمین است نیز آتش گرفت. این مکان برای تولید پلاستیک استفاده می شود و همچنین دارای تعدادی مواد منفجره و کانتینر است.

ملکی افزود: “اطلاعات نشان می دهد که آتش سوزی از طبقه همکف شروع شده است ، بنابراین هم زیرزمین و هم قسمت اصلی سوله در آتش سوخت.”

ملکی گفت: “آتش نشانان از هر دو طرف عملیات را آغاز کرده و به داخل نفوذ کردند که بلافاصله قسمت هایی از سقف زیرزمین را تخریب کردند و باعث از بین رفتن بخشی از دیواره های جانبی و دعوت از آتش نشانان شدند.” سه آتش نشان در حال کار بودند. ” .

وی گفت: این افراد از ناحیه پا ، شانه و کمر آسیب دیدند و توسط اورژانس به مرکز بهداشتی منتقل شدند.

ملکی تأیید کرد که با از سرگیری عملیات آتش سوزی خاموش شد و از سرایت آتش به سایر سوله ها جلوگیری شد. ارتش به دنبال مکانی است و آن را درجا امن کند.

وی با اشاره به حادثه ای که در آن یک آتش نشان زخمی یا کشته شد ، گفت: “این نشان دهنده سخت کوشی و فرسودگی آتش نشانانی است که همیشه در حوادث تصادف می کنند. آتش نشانان اغلب برای نجات جان و مال خود جان خود را فدا می کنند.” با توافق نامه های خود با هموطنان ، آنها وظایف خود را انجام می دهند ، اما این ارتباط متقابل است ، و من از شهروندان می خواهم که برای تأمین شغل و مسکن اقدام کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا