اجتماعی

حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی

رئیس کل دادگستری استان تهران به پیگیری ویژه راهبرد تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص «تولید جهشی با مشارکت مردم» از صدور اسناد مالکیت و حل و فصل اختلافات اشاره می کند. لیست بیش از هزار واحد صنعتی استان تهران با نظارت ستاد مبارزه اقتصادی دادگستری کل استان تهران اعلام شد.

به گزارش سلام آنلاین. علی القاصی ضمن گرامیداشت میلاد اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام و آغاز سال 1403 و بهار طبیعت، از پیگیری ویژه راهبرد تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری خبر داد. مدظله العالی) به «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و گفت: بنا به دستور و تاکید رئیس کل دادگستری یکی از قوای سه گانه در دستیابی به اهداف و اجرای آن نقش خواهد داشت. راهبردی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تعیین کرده اند و از این حیث قوه قضائیه استان تهران نیز مسئولیت خود را در قبال فعالیت های جاده ای ایفا خواهد کرد و قوانین در این زمینه نیز به شکل ویژه ای اعمال خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن اشاره به برخی اقدامات قوه قضاییه تهران برای رفع مشکلات و موانع سر راه سال گذشته سیاست های قوه قضائیه در دوره «تغییر و تعالی» مبتنی بر حمایت قانونی بوده است. از چرخه تولید در اولویت دستور کار دادگستری استان تهران قرار دارد و بر این اساس نظارت ویژه ای در جهت رفع موانع مطرح شده انجام می شود. و موضوعات در قالب ستاد مبارزه اقتصادی دادسرای تهران با مشارکت سایر نهادها.

وی در همین زمینه از صدور سند مالکیت و راهکارهای ثبت بیش از 1000 واحد صنعتی در استان تهران با نظارت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تهران خبر داد و گفت: خوشبختانه نظارت بر ساختمان دادگستری استان تهران برای رفع مشکل واحدهای تولیدی منجر به احیا و افتتاح هفت واحد تولیدی و صنعتی غیرفعال و جلوگیری از تعطیلی 48 واحد تولیدی و صنعتی فعال با جمعیت بالای 6500 نفر. کارگران.

القاصی در بخشی دیگر از سخنان خود به نتایج و دستاوردهای «کارگروه مدیریت، دستیابی و رسیدگی به پرونده های مربوط به تولیدکنندگان و شهرهای صنعتی» در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در جریان بررسی پرونده های تولیدی و صنعتی. واحدها توسط کارگروه همانطور که گفته شد به دلیل برخی رویه ها و ناهماهنگی های بین موسسه و اداره، مشکلات و مسائلی درج شد و در این زمینه تصمیم بر آن است که از نتایج آسیب شناسی انجام شده برای بهبود استفاده شود. رویه ها و تقویت هماهنگی بین وزارتی.

به گزارش رسانه ها و ارتباطات کل دادگستری استان تهران، رئیس کل دادگستری استان تهران در آخرین بخش از سخنان خود با تاکید بر اینکه رویکرد قضایی منطبق بر راهبرد تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، تاکید کرد: وی در سال جدید با تقویت ارتباط با بخشهای مختلف و تعیین ظرفیت مردم برای مشارکت در جهش تولید گفت: بنا به تاکید و دستور ریاست محترم دادگاه این موضوع در اولویت دستور کار دادگاه قرار دارد. استان تهران و رصد خواهد شد.

انتهای پیام/

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا