عمومی

حاج قاسم گفت آقای مسئول برود ردیف آخر بنشیند!

یکی از بارزترین شخصیت اخلاقی شهید سلیمانی توجه ویژه ای به خانواده های شهدا ، به ویژه فرزندان شهدا دارد. این را می توان در همه جای زندگی او یافت.

به گزارش سلام آنلاین ، روزنامه “جوان” افزود: در یک فیلم زیبا و به یاد ماندنی حاج قاسم هنگام سخنرانی در یک مراسم رسمی یک جلسه رسمی و عمومی را ترک کرد. برداشت ها به روشی متغیر ، جهانی و پراکنده بدست می آیند. پسر شهید را از ردیف اول بلند کنید ، که توسط ساداس سلینی هشدار داده می شود.

ریحانه ملکشاهی ، دختر قاتل اکبر ملکشاهی ، یکی از افراد مدافع حرم در سوریه نیز دختری دوست داشتنی است که به دلیل کوچک بودن قد ، به ردیف اول ملاقات رسیده است. پدرش را که دور است فرماندهی کنید.

ما داستان را از سخنان زهار دالی لی ، همسر مارتا ابر اخمان صحی ، که در 19 دسامبر 2015 در سوریه ترور شد ، می خوانیم: روز اول ، ما با رهبران ملاقات کردیم دوم ، آنها مجبور بودند در مراسم حج با خانواده های شهدا صحبت کنند. مراسم با حضور حاجی کاسم آغاز شد. دخترم ریرن برای اینکه بتواند به دیدار حاجیه کاسم در کنار من برود ، در ردیف اول نشست و روی صندلی نشست. . حاجی جاسم سخنرانی ناتمام را رها کرد تا اینکه صحنه را دید و به بنده خدا گفت: “کودک مقتول را سیر نکن” برای اولین بار ، به نظر می رسد متوجه نشده است. حاجی شیسم هشدار می دهد و دوباره از دخترم می خواهد از روی صندلی که حاجی جزم تکرار می کند ، “من با شما هستم ، پسر شهید را بلند نکنید” بلند شود. این مرد مسئول باید به صندلی ردیف آخر برود و بنشیند. چرا فرزندان شهدا را تربیت می کنید؟ آنها اطاعت کردند و رفتند. تحت هر شرایطی حاجی کاسم توجه ویژه ای به فرزندان شهدا داشت. در آن شرایط با هیاهو و هیاهو تهدید کرد که کودک مرده را بلند نمی کند! “چهره حاج قاسم برای ما و فرزندان ما بسیار مهم است.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا