حوادث

جزییات دستگیری عاملان شهادت «آرمان علی‌وردی»/ ربایش «دکتر فرهود» و ماجرای اخاذی ۸ میلیاردی

رئیس پلیس پایتخت با اعلام جزئیات دستگیری عاملان شهادت «آرمانعلی واردی» به تشریح پرونده ربوده شدن دکتر فرهود پدر ژن ایرانی نیز پرداخت.

به گزارش سلام آنلاین. سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران امروز در نشست خبری حاضر شد. دستگیری عاملان شهادت «آرمان علیوردی». وی گفت: بنابراین جنایات و جنایت های انجام شده علیه شهید علی واردی در اکباتان، تیم ویژه پلیس آگاهی 15 نفر از عوامل اصلی جنایت را کشف و پنج نفر از عوامل کلیدی این جنایت شناسایی و توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند. پلیس ما در حال تعقیب سایر افراد دخیل در این پرونده است.

وی افزود: در عین حال قوه قضاییه در حال بازجویی از این افراد است تا در کمترین زمان ممکن به سزای اعمالشان برسند. متهمان همگی مرد بودند و اعتراف کردند.

رئیس پلیس تهران بزرگ این جنایت را «بزرگ و شرورانه» و به دلیل دشمن بودن کلاهبرداران عنوان کرد. وی گفت: این افراد در تهران دستگیر شده اند و در حال بررسی سوابق آنها هستیم. البته با وجود دستگیری این افراد در اکابات، این افراد از این منطقه نیز نیامده اند.

سردار رحیمی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به ربوده شدن دکتر فرهود، پدر علم ژنتیک در ایران، گفت: وی پس از 48 ساعت به مطب خود بازگشت اما او را گرفتیم، عامل آدم ربایی که خواستار شد. 8 میلیارد تومان از او. ما انجام دادیم.

کمیسر پلیس شهرداری پنوم پن نیز تایید کرد که: با افرادی که امنیت اجتماعی را به خطر می اندازند برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا