اجتماعی

جانباختن دو تن در پی وقوع انفجار ساختمان در قلعه مرغی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران از کشته شدن دو نفر بر اثر انفجار شدید در ساختمانی در قلعه مرغی خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با سلام آنلاین، جزئیات این حادثه را به شرح زیر بیان کرد: ساعت 1:44 امشب وقوع یک انفجار شدید در ساختمانی در منطقه قلعه مرغی، خیابان زمزم به سامانه 25 تهران اعلام شد. خدمات ایمنی و آتش نشانی بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ایستگاه اول ظرف 3 دقیقه به محل حادثه رسید گفت: در محل مشاهده شد، حادثه در ملک حدود 2 متر و دو طبقه رخ داد. طبقه اول ساختمان در این قسمت برای شارژ باتری و نگهداری سیلندرها مورد استفاده قرار می گیرد و سیلندرهای کوچک و بزرگ اکسیژن، استیلن و جاهای دیگر در محوطه انبار وجود دارد.

ملکی ادامه داد: علت انفجار توسط کارشناسان در دست بررسی است. ناگهان انفجاری در محل رخ داد که به بخشی از طبقه همکف طبقه دوم آسیب وارد شد و مغازه مجاور به طور کامل تخریب شد. شیشه های بسیاری از ساختمان های روبرو و کنار ملک نیز فرو ریخت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: برخی گفته اند امروز اولین روز سمینار است مدرسه. متاسفانه بر اثر انفجار یک آتش سوزی جزئی رخ داد که توسط آتش نشانان خاموش شد.

وی با اشاره به عملیات جستجو و نجات با بیان اینکه متاسفانه دو نفر در زیر خاک و روی زمین مدفون شدند، گفت: تعداد زیادی از زیر آوار بیرون کشیده شده و به نظر می رسد هر دو نفر جان خود را از دست داده اند. یک آقایی هم در طبقه بالا بود که با کمک آتش نشانان از ساختمان خارج شد.

وی گفت: در نهایت نیروهای تخصصی در حال بررسی علت حادثه هستند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا