اجتماعی

تکذیب شایعه واردات واکسن کرونا توسط گروه دارویی برکت/ شکایت رسمی از نشریه خاطی داخلی

گروه دارویی برکت با انتشار شایعاتی، نقش این گروه در واردات واکسن کرونا به کشور را قاطعانه تکذیب کرد.

به گزارش سلام آنلاین در پی انتشار شایعاتی در رسانه های عربستانی «ایران اینترنشنال» مبنی بر واردات واکسن کرونا توسط برکات و انتشار این مطلب در رسانه های داخلی، روابط عمومی گروه دارویی برکت در اطلاعیه ای این خبر را اطلاعات کذب و بی اساس خواند. و از مطبوعات که این مقاله صحت ندارد به دادگاه شکایت کرد.

در این بیانیه آمده است: «از زمان راه اندازی واکسن کرونا ایران توسط دانشمندان نخبه کشور، یک حمله برنامه ریزی شده و جدی علیه تلاش محققان برای ساخت این واکسن آغاز شده است. کرونا ایران در شبکه های ضد انقلاب و ضد انقلاب و مرتبط شبکه های. موفقیت واکسن ایرانی کرونا و استقبال گسترده از این واکسن ها و انتشار مقاله علمی درباره واکسن ایران برکت در مجله معتبر بین المللی عربستان سعودی اینترنشنال مدیا که سابقه طولانی در دروغ پردازی و تبلیغات دارد. خبر کذب خشمگین از دستاوردهای بزرگ ایرانیان و دانشمندان داروسازی “نقش گروه برکت در واردات واکسن از خارج به ایران” با اخبار خنده دار و جعلی منتشر شد و در نهایت سروصدا به پا کرد و در کمال تعجب برخی سایت های خبری از جمله یکی در نشریات محلی این دروغ را در رسانه های خود منعکس کردند.

در حالی که وزارت بهداشت این ادعا را تکذیب می کند، مسئولیت واردات واکسن کرونا به کشور به عهده جمعیت هلال احمر است. به اطلاع مردم عزیز ایران می رسانیم خط تولید واکسن کو ایران برکات ادامه تولید ویروس کرونا و تحویل واکسن آن به وزارت بهداشت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا