اجتماعی

توانمندسازی ۶۸ زن سرپرست خانوار در کهگیلویه و بویراحمد

سلام آنلاین / کهگیلویه و بویراحمد معاون مدیرکل امور زنان و خانواده جزیره کهگیلویه و شهردار بویراحمد از توانمند سازی 68 خانواده زن در این استان خبر داده اند.

در مصاحبه ای با INN ، نادیا سدید قصد دارد اقتصاد ملی را برای زنان سرپرست خانوار بر اساس مدل جدید توسعه مشاغل خانگی در گاگلیو و BoA-Ad تقویت کند. از اوایل سال 1998 همزمان با سایر کشورها در استان.

وی گفت: این پروژه با هدف ایجاد اشتغال پایدار ، افزایش سهم مشاغل خانگی در اقتصاد منطقه و جلوگیری از ناسازگاری زنان سرپرست خانوار و حمایت از اهداف با استخدام معاون رئیس بخش در حال اجرا است. “امور زنان و خانواده و جهاد دن ناگای پروژه هایی در این استان هستند.” .

مدیرکل امور زنان و خانواده کهگیلویه و شهرداران بویراحمد خاطرنشان کرد: کهگیلویه و بویراحمد در ایجاد 68 زن شاغل در این پروژه که با توجه به شرایط و ویژگی های پروژه سرپرست خانواده هستند ، کمک کرد. سه مرحله تعیین شایستگی ها و فرصت های استان ، توانمند سازی (آموزش ، مشاوره). شبکه. و غیره. ) و اتصال به بازار کار ، بهره برداری از پروژه آغاز شده است.

وی گفت: “پس از شناسایی این افراد و ارزیابی میزان شناخت و استعداد آنها ، آموزش و مشاوره و ارتباط با رانندگانی كه علاقه مند به مشاركت در این طرح هستند در روند پروژه استانی آغاز شده است. این مزایای سه استان از جمله کوره و صنایع دستی ، پوشاک و محصولات باغی را دارد. گیاهان و کشاورزی (صنعت تبدیل) مشخص می شوند.

وی افزود: 68 نفر در ایجاد شغل در استان در كیلو بافی ، گابری بافی ، گاب بافی ، لباس محلی ، لباس سنتی ، ضبط و انتخاب محصولات و بسته بندی میوه ها ، انواع توت ها و مغزها مطابق پروژه مشاركت داشتند. این. بیش از 1300 نفر در مهارت های ارزیابی ، مشاوره و آموزش آموزش دیده اند.

مدیرکل امور زنان و خانواده کهگیلویه و بویراحمد در فرمانداری استان گفت که 14 حامی و مروج در این پروژه همکاری می کنند که دو کانال برای تأمین مواد اولیه و طرح های فرش ایجاد کرده است. سایر پارچه های دستبافت. موقعیت بازار در حال انجام است.

سدت تأکید کرد: زنانی که همسر خود را از دست داده اند ، زنان مطلقه ای که در زندان هستند ، معلول هستند ، به همسرانشان که فرار کرده و مفقود شده اند معتاد شده اند و دختران بیکاری که 45 تا 55 سال ازدواج نکرده اند چهار گروه هستند طرح.

وی گفت که این پروژه با کارفرمای معاون امور زنان و خانواده و تحت نظارت وزارت کار و رفاه اجتماعی توسط جهاد داناگی در حال اجرا بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا