اجتماعی

تنظیم سند قطعی انتقال خودرو در کمتر از ۱۵ دقیقه در دفاتر اسناد رسمی

معاون وزیر با استناد به کاهش زمان آماده سازی با حذف گواهی انتقال در دفتر اسناد رسمی ، اسناد ثبت املاک و سند مالکیت دولتی را تهیه کرد و گفت:

به گزارش سلام آنلاین ، به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، مهدی اقبال با مراجعه به اسناد و مدارک 22 سپتامبر معاون ثبت ، اظهار داشت که برای عدم انتقال خودرو نیازی به گواهی رضایت نیست. و رانندگی و همچنین وظیفه قانونی مردم برای امنیت و سلامت قانونی با تهیه اسناد در دفتر اسناد رسمی ، آخرین کار تهیه سند خودرو در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شد.
وی افزود از این نظر اقدامات خوبی توسط سازمان ثبت در نظر گرفته شده است. به عنوان اولین قدم ، تمام معاملات انتقال اسناد خودرو به صورت الکترونیکی انجام می شود و کلیه اسناد سفارش شهروندان بلافاصله در سیستم ثبت و پایگاه داده گسترده سازمان ثبت در زمان تحقیقات ذخیره می شود. سندی که بتواند حتی به وکالتنامه یا انتقال نهایی آن سند پاسخ دهد.

اخذ شده اخبار اصل و نسب فایل ماشین روی سایت اینترنتی سازمان یادداشت بردارید و سیستم “رکورد من “
وی افزود: “در سیستم تأیید سند (چه در وب سایت ثبت کننده و چه در سیستم” ثبت نام من “در تلفن های همراه) ، مردم می توانند اطلاعات مربوط به وسایل نقلیه خود را مشاهده کنند.” او اسناد و وکلای خود را دارد. “
اقبال با بیان اینکه 8400 دفتر اسناد رسمی در تمام مناطق کشور و حتی مناطق محروم وجود دارد ، تاکید کرد که ثبت احوال آماده خدمت به مردم برای صلح ، امنیت و سلامتی است.در کمتر از 15 دقیقه قوانین را وضع می کند. اسناد انتقال. ماشین خود را بردارید و مطمئن شوید که در هر مرحله دقیق است.

اخذ شده تائیدیه تائیدیه نقل قول و این انتقال ماشین از جانب استحکام – قدرت انضباط زمان است
وی افزود: “در واقع ، برای گرفتن گواهینامه انتقال وسیله نقلیه از پلیس زمان زیادی صرف می شود و با حذف آن ، سند نهایی انتقال در کوتاه ترین زمان ممکن کاهش می یابد.”

وی گفت: “گرچه دریافت گواهی تأیید از ناجا زمان می برد ، اما دفاتر اسناد رسمی موظفند از اعتبار گواهی که زمان بر و زمانبر است ، استعلام بگیرند.” معاون اسناد سازمان صادر شده است. برای تسهیل و ساده سازی فرایند اسناد رسمی خودرو.

به گفته پلیس ، سازمان ثبت احوال و گواهینامه رانندگی املاک و مستغلات یک سری اقدامات را برای تسهیل و تسریع در تهیه اسناد رسمی خودرو شامل بخش هزینه و هزینه انجام داده است که به زودی اعلام می شود.

معاون اسناد ثبت احوال وزیر امور خارجه در مورد مزایای تهیه اسناد رسمی در دفتر اسناد رسمی گفت: “امنیت قانونی و سلامت قانونی و جلوگیری از آسیب های موجود ناشی از عدم تهیه اسناد رسمی خودرو و کاهش بخش هایی از یک پرونده دادگاه. مهمترین ویژگی این اثر.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا