تازه های کسب و کارعمومی

تفاوت گیربکس های حلزونی آلمانی با چینی کتابی چیست

گیربکس حلزونی mvf – قیمت گیربکس حلزونی vf

پر مصرف ترین گیربکس حلزونی در بازار گیربکس حلزونی چینی است ، که به دلیل قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول مورد توجه قرار گرفته است.

گیربکس حلزونی :

برای خرید گیربکس حلزونی sew لطفا کلیک کنید .گیربکس حلزونی از یک محور و یک چرخ دنده برنزی یا آلومنیومی حلزونی شکل با مقاومت بالا، جهت استحکام و پایداری در شرایط سخت به وجود می آید. گیربکس حلزونی از یک هاب کروی ، شافت و بلبرینگ تشکیل شده است و امکان اتصال مستقیم شافت به الکتروموتور وجود دارد. جنس بدنه این گیربکس ها غالبا از چدن و یا آلومینیوم می باشد و دارای مقاومت بالایی در برابر لرزش و تکانهای دستگاه را دارد. موتور گیربکس حلزونی یا الکتروگیربکس حلزونی در واقع گیربکس کوپله شده با موتور می باشد که بنا به در خواست مشتری با الکتروموتور مورد نیاز ارائه خواهد شد. کلیه گیربکس های مذکور را بنا به درخواست مشتری می توان به صورت گیربکس تک یا گیربس کوپله شده با موتور که همان موتور گیربکس یا الکتروگیربکس می باشد، ارائه نمود.

در ذیل به تعدادی از بهترین گیربکس های موجود در بازار ایران اشاره می کنیم :

 گیربکس حلزونی کتابی (گیربکس حلزونی nmrv) :

به نقل از youtube.com این گیربکس ها دارای ساختار منحصر به فرد هستند ، یه این صورت که یک محور فولادی و یک چرخ دنده از جنس برنز یا# آلومینیوم میباشند. جنس پوسته نیز از چدن یا آلومینیوم است که در برابر ارتعاش و لرزش مقاومت خوبی دارد. پر مصرف ترین گیربکس حلزونی در بازار گیربکس حلزونی چینی است ، که به دلیل قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول مورد توجه قرار گرفته است.

  ، از تعدادی چرخ دنده های فولادی که به شکل موازی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند ؛ ساخته شده اند. این نوع گیر بکس ها به کمک قانون ها ، موجب کاهش تعداد دور ورودی می شوند ؛ و در عوض ، سبب افزایش گشتاور خروجی می شوند.

وصل شدن این گیربکس ها به دستگاه های مصرف ، یه کمک کوپلینگ و محفظه اش انجام می شود.

به علاوه اینکه منتقل نمودن توان به کمک ، زنجیر و یا چرخدنده بواسطه نصب پولی ،  چرخ زنجیر و یا پینیون بر روی شافت خروجی آن ، از رایج ترین کاربردهای این نوع گیربکس ها می باشد.

افزون بر موارد فوق ، در نوع فلنج دار این نوع بکس ها ، کاربران قادرند تا از شافت خروجی ، با عنوان شافت اصلی دستگاه های مصرف کننده نیز بهره کنند ؛ در این مورد با اضافه کردن یک عدد بیرینگ در جهت مقابل فلنج ، صرفه جویی قابل توجه و حائز اهمیتی در فضا و نیز هزینه در بر خواهد داشت.

به علاوه اینکه گیربکس کتابی محور سوار  بر روی شافت های مصرف کننده ، به طور مستقیم نصب می شود ؛  به همین دلیل است که در طراحی شافت ، ضروری است تا امکان تحمل وزن گیربکس ،  مورد توجه باشد .

در این مدل از گیربکس ها ، با بهره گیری از یک عدد گشتاور ، باعث جلوگیری از دوران پوسته گیربکس می شوند. چنانچه بخواهیم از مزیت های این نوع گیر بکس ها سخن بیاوریم ؛ می توانیم به مواردی همچون :  کم کردن فضای لازم برای گیربکس ، آسان بودن فرایند نصب و دمونتاژ این نوع گیر بکس ها بر روی شافت دستگاه های مصرف کننده و حذف نمودن کوپلینگ ، نشیمنگاه و مراحل تنظیم و انطباق ، اشاره کنیم.

از این گیربکس های کتابی ، می توان درتسمه نقاله ها ،   ها ، فن ها ،  بالابرها و نیز سنگ شکن ها یهره گیری کرد. افزون بر موارد فوق ، از انواع مدل های گیربکس صنعتی می توان به گیربکس کتابی یا قورباغه ای نیز اشاره نمود.

گیر بکس های کتابی در دو نوع پایه دار و محور سوار طراحی تولید شده و به شکل چند محوره ساخته می شوند .

گیربکس های کتابی پایه دار ، با هدف نصب بر روی پایه های خود طراحی و تولید می شوند .

گیربکس های کتابی سوار نیز، بر روی شافت دستگاه مورد نظر ، به طور مستقیم نصب می شوند.

در این میان ، آن چیزی که سبب تفاوت  گیربکس های کتابی با گیربکس های قورباغه ای شده است ؛  طراحی و شکل پوسته آن ها می باشد.

از مزایای این نوع گیربکس ها می توان به : پایین تر بودن کاهش انرژی در مقایسه با – قابل استفاده بودن در دستگاه های سبک و نیز فوق سنگین – با دوام بودن و داشتن استحکام بالا –

این نوع گیربکس ها از زمان های قدیم در صنایع مختلفی همانند : فولاد سازی – پتروشیمی – سنگ آهن – صنایع بسته بندی – صنایع سیمان و ذوب آهن مورد استفاده قرار می گیرند.

شما مشتریان عزیز می توانید انواع جرثقیل های برقی سیم بکسلی و زنجیری و یا انواع قلاب و انواع سیم بکسل در سایز های مختلف و انواع جرثقیل دستی و اتصالات را با کیفیت عالی و قیمتی فوق العاده ازسفارش دهید .

این امکان برای مشتریان عزیز فراهم است که با تنوع محصولی که در الو ابزار وجود دارد کالای مورد نایز خود را همچون : ، ، ، و …انتخاب و به راحتی تهیه کنند.

شما مشتریان عزیز می توانید با راحتی تمام سفارش خود را از طریق سایت و یا تماس با بخش ارتباطی نهایی کرده و سفارش خود را ثبت کنید .لازم به ذکر است که الو ابزار جزو خوش نام ترین برند ها در کشور عزیزمان ایران می باشد.

برای ثبت سفارش و خرید کافی است با شماره های ارتباطی تماس برقرار کنید و سفارش خود را ثبت کنید

منبع : seweurodrive.com

دکمه بازگشت به بالا