استان ها

تعلیق پروانه کاری برخی از اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان قزوین

سلام آنلاین / کازاوین مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: پس از دریافت نامه وزیر راه و شهرسازی مبنی بر نقض ماده 23 مقررات مهندسی و قانون بازرسی کنترل ساختمان. عضو هیئت مدیره فعلی سازمان نظام مهندسی رد صلاحیت شده است. آنها به حالت تعلیق درآمده اند به طوری که در انتخابات فردا 33 نفر نامزد می شوند که 13 نفر از آنها به عنوان هیئت مدیره مهندسی ساختمان کازاوین انتخاب می شوند و برخی از اعضای هیئت مدیره کنونی نیز انصراف خود را اعلام کرده اند.

سیدعلی هاشمی در گفت وگو با سلام آنلاین ، با اشاره به انتخابات نظام مهندسی عمران استان قزوین ، اظهار داشت: انتخابات نظام مهندسی ساختمان بزرگترین انتخابات تخصصی کشور است و برای اولین بار به صورت الکترونیکی برگزار می شود. زمان پیروی از پروتکل بهداشتی ستاد مرکزی کرونا است. از نظر امنیت ، سیستم انتخاباتی از امنیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: 58 نفر برای رای دادن در نظام مهندسی کازاوین ثبت نام کرده اند که برخی از آنها واجد شرایط نبوده و برخی دیگر استعفا داده اند و 37 نفر از آنها تا صبح امروز پس از دریافت نامه از وزیران باقی مانده اند. وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه در نقض ماده 23 آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و بازرسی ساختمان ، برخی از اعضای فعلی هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی رد صلاحیت شده و پروانه کار آنها لغو شده است. به حالت تعلیق درآمد و بنابراین رای گیری را ادامه نداد. روند. سیزده نفر به عنوان اعضای هیئت مدیره مهندسی ساختمان کازاوین انتخاب می شوند و برخی از اعضای هیئت مدیره کنونی استعفای خود را اعلام کرده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزاقستان با اشاره به روش های تبلیغات انتخاباتی گفت: کمیته اجرایی مسئول برگزاری انتخابات است ، به همه اعضا دستور داده می شود به صورت آنلاین تبلیغات کنند ، محدودیت های قانونی مشخصی وجود دارد. بدون تبلیغات در شهر ، از آنجا که انتخابات تخصصی است و مردم می توانند در این انتخابات و انتخابات شرکت کنند ، آنها فقط باید اعضای این سازمان باشند.

وی گفت که اداره کل راه و شهرسازی به عنوان یک ابزار نظارتی ، محل اداره کل را در اختیار همه داوطلبان قرار می دهد و هر شخص می تواند دو صفحه از مشخصات خود را در وب سایت مهندسین ، به گزارش راهداری ، اداره و وب سایت های برنامه ریزی شهری می توانند با مطالعه رزومه داوطلبان مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

هاشمی با اشاره به بخشنامه تعارض منافع که توسط وزارت راه و شهرسازی صادر شده است ، خاطرنشان کرد: این موضوع با اختلافات مربوط به منافع روبرو است؟ وی گفت: “تحقیقات از سوی وزارتخانه در حال انجام است و برخی از آنها تخلف از قانون را تشخیص داده اند و وزارت راه و شهرسازی در حال رسیدگی و اجرای تعهدات قانونی است.

وی افزود: اعضای هیئت مدیره در گذشته قول داده بودند از پذیرش هرگونه تعهد الزامی خودداری کرده و به وزارت راه و شهرسازی فاش نکنند زیرا نهاد نظارتی موضوع را بررسی خواهد کرد. در صورت تشخیص برخورد با مشکل مواجه می شود. منافع مطابق با ماده 23 قانون رفتار ایجاد می شود ، مجوز کار شما معلق می شود و شخص از رای دادن محروم می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی شهری استان قزوین تأیید کرد که مرجع این سمت وزارت راه و شهرسازی یا شورای انتظامی شهر است. در واقع ، هر دو مقام در حال تحقیق هستند ، اگر تضاد منافع وجود داشته باشد ، ما او را از فرایند انتخاباتی که در کازاوین رخ داد حذف می کنیم.

وی گفت: “همه اقدامات ذکر شده در رویه تبلیغاتی توسط ما به طور کامل اجرا شده است. ما همچنین از بازرسی قانونی پیروی کرده ایم. وزارت راه و شهرسازی از هر استان هفت مهندس را تعیین کرده است.” به عنوان هیئت انتخاباتی. این هفت نفر مسئول هستند. زمینه را برای انتخابات چهار ماهه آماده کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا