ترافیک پرحجم اکثر محورهای مواصلاتی کشور/ مسافران برای بازگشت از سفر عجله نکنند

ترافیک پرحجم اکثر محورهای مواصلاتی کشور/ مسافران برای بازگشت از سفر عجله نکنند

جانشین فرمانده پلیس راه کشور گفت: در اکثر محورهای مواصلاتی سراسر کشور شاهد ترافیک سنگین هستیم.

به گزارش سلام آنلاین. سرهنگ سیاوش محبی در این خصوص گفت: با توجه به بازگشت مسافران امروز در اکثر محورهای مواصلاتی سراسر کشور از جمله خراسان رضوی، اصفهان، فارس و قم و استان های شمالی تردد زیادی وجود دارد. و اساساً تیشه ای که به تهران و شهرهای بزرگ دیگری که می بینیم منتهی می شود

وی افزود: برای سهولت تردد خودروها در جاده های پرتردد شمال کشور محدودیت هایی را پیش بینی کرده ایم. محدودیت های ترافیکی در محور هراز از کوهرود تا پاسگاه پلیس راه لاهیجان و بالعکس اعمال می شود.

جانشین فرماندهی پلیس راه تهران افزود: در محورهای چالوس و آزاد جاده تهران شمالی از ساعت 13 از پل زنگوله به سمت تهران راهداری وجود دارد. در استان گیلان به دلیل ناتوانی رودبار در انجام حجم زیاد ترافیک جاده منجیل – رودبار از ساعت 9 صبح باز است و این محدودیت ها همچنان ادامه دارد. تا زمانی که بار ترافیکی به طور کامل خاموش شود.

محبی به مسافران توصیه کرد عجله نکنند و دو تا سه بار از زمان عادی برای بازگشت از سفر خود اجازه دادند. برای رفت و برگشت، توقف ها و زمان رسیدن به مقصد برنامه ریزی مناسبی داشته باشید و حتی مدت زمان سفر را جزئی از سفر در نظر بگیرید.

وی در پایان تاکید کرد: افرادی که تاکنون شروع به بازگشت نکرده اند، سفر را به تاخیر بیاندازند و به صبح فردا موکول کنند زیرا تردد در جاده ها کمتر است. مسافران مسافت طولانی باید به فکر استراحت به موقع باشند و سعی کنند شبی را برای استراحت انتخاب کنند و در طول روز به سفر ادامه دهند تا سالم و مطمئن به مقصد برسند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا