اجتماعی

تدابیر بهشت زهرا(س) و پلیس راهوردر ماه مبارک رمضان برای پیشگیری از کرونا

مدیرعامل اجرایی بهشت ​​زهرا در دیدار با رئیس پلیس راهور تهران ، بر لزوم توجه مردم به رعایت نکات بهداشتی و درمانی و عدم مراجعه به بهشت ​​زهرا (س) و حرم مطهر در ماه رمضان تأکید کرد.

به گزارش سلام آنلاین ، سعید خل – مدیرعامل سازمان بهشت ​​زهرا (س) – در سمپوزیوم با سردار محمدرضا مهمندر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ که برای انجام اقدامات لازم در ماه مبارک رمضان و با هماهنگی ستاد ملی کرونا برگزار شد.

وی با اشاره به همکاری گسترده و موفقیت آمیز پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و بهشت ​​زهرا در پنجشنبه گذشته و جمعه 2009 ، اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری قلبی عروق کرونا ویروس و شرایط ویژه و بحرانی ایجاد شده در کشور طی روزهای اخیر. ما سال گذشته با آن روبرو شدیم و لزوم مراجعه نکردن مردم به بهشت ​​زهرا (علیها السلام) در پنجشنبه گذشته و جمعه سال ، توصیه های اداره شهر و بهشت ​​زهرا (علیها السلام) و دستورالعمل پلیس راهور منجر به همکاری بی نظیر شهروندان در این زمینه شد. ما در تاریخ 50 ساله صومعه بهشت ​​زهرا شاهد بسته ترین روزهای آخر سال بودیم.

مدیر اجرایی بهشت ​​زهرا همکاری های مدنی را در آخرین روزهای سال 2009 تجربه جدید رهبری خواند و تصریح کرد: آئین تلاوت فاتحه و بازدید از صومعه ها در آخرین روزهای سال یکی از سنت های خوب مردم اسلامی ایران است. آنها با جلب اعتماد شهروندان به بهشت ​​زهرا (علیها السلام) و پلیس راهور ، این امر را نادیده گرفتند و این موضوع به عنوان یکی از راه های یک تجربه مدیریت موفق مشاهده می شود.

خل با بیان اینکه درباره ایام ماه مبارک رمضان و لزوم شهروندان برای رعایت نکات بهداشتی و درمانی و مراجعه نکردن به بوش زهرا (علیهم السلام) و یادگار شهدا برای جلوگیری از شیوع ویروس کورونا و هماهنگی آن با ستاد کنترل ملی تاج ، صحبت می کنیم. و ما از تلاش های نیروی پلیس ، به ویژه پلیس راهور قدردانی می کنیم.

سردار محمدرضا مهمندار ، رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به رشد تشکل های بین سازمانی به ویژه در این شرایط و ابراز تسلیت برای خدمات بیشتر به مردم ، اظهار داشت: پروتکل ها و توصیه های وزارتخانه های بهداشت و ستاد ملی ضد میکروبی موفق تر خواهد بود.

در راستای روابط عمومی بهشت ​​زهرا ، رئیس پلیس راهور تهران همچنین از همکاری های دوجانبه بین بهشت ​​زهرا و پلیس راهور در سالهای اخیر و موفقیت برنامه غیبت در آخرین روزهای سال 2009 اشاره کرد. او همکاری و همدلی را دید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا