حوادث

آمادگی پلیس راهور برای ترافیک نیمه دوم سال در سراسر کشور

معاون اداره پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از آمادگی پلیس برای کنترل تردد در نیمه دوم سال جاری خبر داد.

به گزارش سلام آنلاین ، هر ساله با فرارسیدن نیمه دوم سال جاری ، الگوهای تردد در جاده ها تغییر می کند ، مانند بازگشایی مدارس و دانشگاه ها ، کاهش دوره های روز ، افزایش بارندگی و جاری شدن سیل. تغییر ساعت رسمی کشور. کاهش تدریجی دمای هوا. با این حال ، این دومین سالی است که فوران کرونا این الگو را تغییر داده است ، از همه مهمتر عدم بازگشایی اکثر مدارس و دانشگاه ها.

از سوی دیگر ، تغییر زمان اجرای طرح های ترافیکی به دلیل کرونا و برخی محدودیت ها که مردم آن را محدودیت های کرونا می نامند ، می تواند بر روند تردد ، به ویژه عبور از شهرهای بزرگ و شهرهای بزرگ کشور ، تأثیر بگذارد.

در همان جهت سردار سید تیمور حسینی ، معاون اداره ترافیک ناجا وی همچنین اقدامات ترافیکی پلیس برای نیمه دوم سال جاری را تشریح کرد. وی در گفت وگو با سلام آنلاین ، گفت: “پلیس همیشه برنامه های لازم را مدت ها قبل از شروع نیمه دوم سال جاری که با شروع سال تحصیلی همراه است ، انجام داده است.”

وی گفت: “امسال ، همکاران من در اداره پلیس راهنمایی و رانندگی شهرهای سراسر کشور ، به ویژه شهرهای بزرگ و شهرهای بزرگ ، مدتی است که برای نیمه دوم سال جاری آماده می شوند تا کنترل تردد بهتری داشته باشند.”

حسینی همچنین مجدداً بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و سازماندهی پلیس روا در مورد آن را تأکید کرد: تصمیم گیری در مورد اقدامات رودررو بین مدارس و دانشگاه ها بر عهده ستاد ملی کرونا و سازمان و سازمان های مربوطه است. در کلانتری ، مسیر خود را برای موقعیت های مختلف آماده کردیم و فقط بررسی وضعیت نبود. اگر در هر زمان تصمیم به بازگشایی مدارس و دانشگاه ها گرفته شود ، پلیس آماده کنترل تردد خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: “در شرایط فعلی ، پلیس راهنمایی و رانندگی برای نیمه دوم سال جاری و وضعیت ترافیک آماده است.” امروز و امیدواریم با حضور از دستگاه های هوشمند افسران و با مشارکت و حمایت مردم ، شاهد افزایش اندکی تردد در سطح جاده ها خواهیم بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا