اجتماعی

تخصیص بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی برای توسعه و تجهیز زیرساخت‌های ویژه بانوان

مدیرکل امور بانوان و خانواده تهران از جمله شهربانو گفت: با همکاری شورای شهر تهران امسال 500 میلیارد تومان برای بازسازی، بهسازی و بازسازی زیرساخت های ویژه اختصاص یافته است. شهردخت و پارک.

به گزارش سلام آنلاین. مریم اردبیلی درباره ترویج ورزش در بین بانوان می گوید: سازمان ورزش در تهران متولی ورزش است و حدود نیمی از فضا و زیرساخت های آن به بانوان اختصاص دارد.

وی افزود: زیرساخت های ویژه بانوان و سالن الزهرا که در گذشته فرصتی برای تهران بود. با این حال مکان های ویژه ای برای ورزش بانوان در سطح شهر و پارک های تفریحی داریم که در صدد توسعه آن ها هستیم.

500 میلیارد دلار برای توسعه زیرساخت های زنان اختصاص می دهد

مدیرکل امور بانوان و خانواده شهر تهران با بیان اینکه برخی از مجموعه های ویژه بانوان در تهران از بین رفته است، گفت: ساخت این مجموعه ها از دهه 80 آغاز شد و به همین دلیل نیاز به بهسازی و تعمیر داشت. با همکاری شورای شهر تهران در سال جاری 500 میلیارد دلار برای بازسازی، نوسازی و بازسازی تمامی زیرساخت های ویژه بانوان و دختران اعم از بانوان، شهرها، شهرک ها و پارک ها و شهروندان در نظر گرفته شده است. در پایان سال شاهد به روز رسانی این مجموعه ها خواهیم بود.

به گزارش سایت شهرستان مریم اردبیلی در پایان تاکید کرد: با این حال شهرها در اولویت هستند و آنها را به عنوان سازه های جدید در نظر می گیرند. آنها کمتر برای پیشرفت می خواهند. اما ابزار آنها مهمتر است.

انتهای پیام/

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا