استان ها

تبیین اهداف دشمن در جنگ شناختی/ استادان دانشگاه روشنگری کنند

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از مشهد، محسن مرادی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در گردهمایی استاد بسیجی در مرکز فرهنگی رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با بیان اینکه نسل جوان به آرامش نیاز دارد، گفت: اساتید می توانند ایجاد اعتماد به نفس برای جوان شدن

وی خاطرنشان کرد: سخنران گام دوم نسل آینده انقلاب جوانان بود. رئیس بسیجی وی گفت: فضای دانشگاه و کلاس درس باید اینگونه باشد که امید به زندگی و آینده را برای نسل جوان به ارمغان بیاورد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه نظام و انقلاب با توطئه گران مواجه است، خاطرنشان کرد: ارتقای روحیه خودباوری و ایمان باعث ایجاد انگیزه، تعهد و امید و برای آینده دانشجویان و در نهایت می شود. منجر به حل مشکلات و معضلات اجتماعی در کشور شود.

مرادی با انتقاد از اینکه کار در این فضا کار در این فضا بی فایده و تلاش بیهوده است، انتقاد کرد و گفت: تربیت نسل جوان حلال مشکلات جامعه است، بنابراین نیازمند مدیران و مسئولان دلسوز هستیم تا جوانان را تشویق کنند. . به امید کار و تلاش در کشور.

وی با تاکید بر اینکه استاد بسیجی باید روحیه مطالبه گری خود را حفظ کنند، مدیریت موفق در مجموعه مراقبت، ارتقا و تعمیق ارکان دینی را خواستار شدند و ابراز امیدواری کردند با دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی نقش موثری در پیشبرد اهداف آن داشته باشند.

رئیس بسیج دانشگاه خراسان رضوی به بیان عملکرد گام های اول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت:

مرادی نقش استاد بسیج در تبیین اهمیت مرحله دوم انقلاب را مهم خواند و گفت: وظیفه اساتید در جنگ تفاهم دشمن که هدف آن سرخوردگی جوانان است، روشنگری و تفاهم است.

رئیس سربازان یک جنگجوی نرم است.

رئیس کانون بسیج دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نیز در این مراسم گفت: پس از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مرحله دوم انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی.آزاد. دانشگاه در تمامی پردیس های دانشگاه آزاد اسلامی دبیرخانه های راهبردی استانی ایجاد کرده است.

شناسایی اهداف دشمن در جنگ آگاهی / اساتید دانشگاه

حجت الاسلام مصطفی رجایی پور افزود: یکی از اهداف دبیرخانه تربیت معلم برای تربیت جوامع و طلاب است.

وی یادآور شد: اگر بر اساتید تأثیر مثبت می گذاشتیم و از این گروه بهره می بردیم، عملاً 60 تا 70 درصد رسالت فرهنگی خود را انجام می دادیم. چون اساتید می توانند روی دانشجویان تاثیر بگذارند.

رئیس کانون بسیج دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تصریح کرد: از این رو کانون دانشگاه در تلاش است تا با برگزاری کارگاه های کتابخوانی و توجیهی برای اساتید و کارکنان، اساتید و کارکنان دانشگاه را گرد هم آورد تا بیانات رهبری در بند دوم تکمیل شود. گام انقلاب اسلامی.»

آقای رجایی پور با تاکید بر اینکه در راستای تحقق هدف اعلام مرحله دوم انقلاب اسلامی تاکنون فعالیت های زیادی از جمله تشکیل جلسات و سمینارهای آموزشی برای کلیه اساتید اعم از اساتید و اعضای شورای عالی انجام شده است. مدرسه استان خراسان رضوی. که حدود 3000 است.

وی تایید کرد که سال گذشته «کارگاه آموزشی روخوانی و تبیین بیانیه مرحله دوم انقلاب اسلامی» و سمینار اولیه «تربیت معلمان برای تبیین بیانات مرحله دوم انقلاب اسلامی» با حضور اساتید کراسان برگزار شد. ، دانشگاه رضوی، فردوسی، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه غیرانتفاعی، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است و هم اکنون دوره های تکمیلی آن در دانشگاه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا