اجتماعی

تایلند نوشیدنی‌ ضدکرونا تولید می‌کند

سلام آنلاین/ خراسان رضوی تیپکو، بزرگترین تولید کننده آب میوه در تایلند، قول داده است که پس از عرضه دو محصول جدید برای دوستداران سلامت، به توسعه مهارت های خود به عنوان پیشرو در بازار آب میوه ادامه دهد.

به گزارش تایلند نیوز، این شرکت با ایده “تقویت سیستم ایمنی بدن” آماده پیوستن به بازار رو به رشد نوشیدنی های بهداشتی است و انتظار دارد در سال 2022 پایگاه مشتریان خود را به افراد در سن کار و نوجوانان گسترش دهد.

مدیر بازاریابی این شرکت گفت: گسترش طولانی مدت کووید 19 مصرف کنندگان را از سلامت خود آگاه کرده است.

وی افزود: “مصرف کنندگان به دنبال محصولاتی هستند که ایمنی آنها را افزایش داده و قدرت درونی آنها را تقویت کند.”

به ویژه، افزایش تقاضا برای نوشیدنی‌های کاربردی و نوشیدنی‌های گیاهی، بسیاری از برندهای نوشیدنی در تایلند را بر آن داشته تا محصولات خود را در این بخش عرضه کنند. در نتیجه، بازار نوشیدنی های مصرفی با وجود چشم انداز نامشخص اقتصادی در حال رونق است.

نتایج تحقیقات بازار Kantar نشان می دهد که در ژوئن 2021، قیمت بازار نوشیدنی ها با وجود محدودیت های شدید در تایلند، 20.5 درصد افزایش یافت.

در همین حال، شرکت تحقیقات بازار Mintel گزارش می دهد که 47 درصد از مصرف کنندگان تایلندی به غذاها و نوشیدنی هایی علاقه مند هستند که سیستم ایمنی آنها را تقویت می کند. این واقعاً به این معنی است که بازار نوشیدنی کاربردی پتانسیل رشد بیشتر را دارد.

با تقاضای بالا در بازار نوشیدنی های سالم، تیپکو دو آب میوه جدید از آب میوه های کاربردی و آب میوه های گیاهی را معرفی می کند. برای آب میوه های کاربردی، این شرکت چهار طعم آب میوه ارائه می دهد و خط تولید آب میوه های رنگ شده دارای دو طعم است.

وی تاکید کرد که تیپکو مشتریان خود را به افراد در سن کار و نوجوانان گسترش خواهد داد زیرا این گروه ها قدرت خرید بالایی دارند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا