ورزشی

به هدف خومان در لیگ برتر رسیده‌ایم

محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی در یک نشست خبری قبل از بازی گفت: “هرچه به فصل نزدیک شویم ، سخت تر می شود.” پاک کن تیم خوبی است که کادر فنی خوبی دارد. نتایج این گروه طی چند هفته نشان می دهد که آنها سالم هستند. ما بازی های خوبی هم انجام دادیم ، اما در آخرین بازی برابر ماشین سازی اتفاقات بازی خوب نبود و برای نتیجه گیری خوب نبودیم. ما اشتباه کردیم و شوکه شدیم. ما شکست نشان نمی دهیم و من مسئول این ضرر هستم.

“طبق برنامه خود پیش خواهیم رفت و سال گذشته تیم را با کمک همه به لیگ برتر آوردیم و امسال چهار بازی تا پایان فصل باقی مانده است. بیش از 90٪ تیم در لیگ برتر باقی می ماند لیگ. هدف باشگاه ما چیست ، آن اقدام جامعه به هر معنا. ما سعی کردیم تمام زوایای تیم را برای مردم رفسنجان داشته باشیم بنابراین نگرانی از سقوط در پایان بازی نداشتیم. بعضی اوقات انتظاراتم را بالا می بردم ، اما به هدف خود می رسیدم. این مکان خوشحال کننده ای برای ماست.

وی گفت: “در بازی با بسته ، ما در حد توان خود به میدان می رویم و سعی می کنیم با برنامه ریزی و اجرای صحیح نتایج خوبی بگیریم.” بعد از وقفه ملی ، ما مقابل فولاداد و پپ پلیس خوب بازی کردیم و سپس با Masahin Sashi بازی خوبی نداشتیم. ایجاد انگیزه برای تیمی که می خواهد در لیگ بماند واقعاً سخت است. ساعت بازی ما همان ساعت ماشین است ، اما این بهانه ای برای از دست دادن نیست. به لیگ هم گفتیم که ساعت 8 بازی کند اما لیگ قبول نکرد. مشکلاتی برای ما وجود دارد ، اما نباید در مورد مشکلات صحبت کنیم. من به عنوان مربی وظیفه دارم تیمم را برای اهداف تعیین شده آماده کنم. ما به هدف خود رسیده ایم و تلاش می کنیم در پایان لیگ رتبه خود را ارتقا دهیم.

دکمه بازگشت به بالا