تازه های کسب و کارعمومی

بهترین کفش های ورزشی ایرانی

ایران در سال های اخیر پیشرفت زیادی در زمینه کفش والیبال داشته است و در ایران وجود دارد که با نمونه های خارجی در رقابت هستند. ویژگی مثبت ایرانی قیمیت بسیار پایین تر از برند های خارجی و کیفیت بالای آنهاست ، در ادامه به بررسی چند برند موفق در زمینه کفش ورزشی می پردازیم لازم به ذکر است تعداد این برندها زیاد است ما به چند مورد آن اشاره می کنیم.

بخاطر نوسان قیمت دلار قیمت کفش های خارجی نوسان زیادی دارد ، در حالی که اکثر کفش های ورزشی ایرانی تفاوت قیمت زیادی ندارد در مواردی کاهش قیمت نیز داشته است. در عکس های زیر یک کفش از برند اسپرت من (برند ایرانی) و یکی از آدیداس قرار دادیم. در انتها مقاله از هر برند پرفروش ترین مدل ها به شما معرفی می شود.

نکته بسیار مهم : قبل از خرید کفش از هر برند زیر حتما قسمت نظرات مشاهده کنید تا هم سایز صحیح خریداری کنید و کفش بی کیفیت نصیب شما نشود.

The best Iranian sports shoes

کفش اسپرت ایرانی برند اسپرت من

این برند که وبسایت اختصاصی ندارد در اکثر فروشگاه های اینترنتی معتبر موجود می باشد اگر به نظرات که زیر محصولات اسپرت من گذاشته می شود دقت کنید اکثر خریداران از خرید این محصول راضی بوده اند. این برند محبوب علاوه بر کفش ورزشی در زمینه ست پیراهن وشلوار همچنین کوله پشتی فعالیت دارد.

نسیم

این برند از سال ۱۳۷۵ در زمینه‌ی طراحی و تولید کفش و پاپوش فعالیت خود را آغاز نمود. این برند در راستای پیشبرد اهداف خود که کارآفرینی و شناساندن سلیقه‌ی ایرانی در بازارهای جهانی ا‌ست، با ایجاد کارخانه تولیدی فعالیت خود را ادامه داده و سعی بر تولید محصولات متنوع با مواد اولیه‌ی (چرم، پی وی سی ) مرغوب را داشته است. از جمله محصولات تولیدی این برند می‌توان به کفش، صندل، دمپایی، کیف، کفش ورزشی اشاره کرد.

نهرین

شاید همه ما در کودکی خود با این برند خاطرات زیادی داشته ایم ، این برند بسیار در ایران معروف می باشد. «کفش نهرین» یکی از برندهای ایرانی است که باهدف تولید کفش فعالیتش را از سال ۱۳۶۰ آغاز کرده است. این برند در طی سال‌های فعالیتش سعی کرده همواره سلیقه‌ی مردم را در نظر بگیرد و طراحی مناسب بافرهنگ ایرانی داشته باشد.

این مارک کفش‌های متنوع را برای سنین و گروه‌های مختلف تولید و طراحی می‌کند تا باقیمت مناسب، افراد مختلف بتوانند از کفش خوب بهره‌مند شوند. این تولیدی با در نظر گرفتن مثال معروف پای انسان دومین قلب انسان است ساخت کفش باکیفیت را دستور کار خودش قرار داده است. کفش نهرین، تولیدکننده‌ی ایرانی کفش «کفش نهرین» برند ایرانی فعال در عرصه‌ی کفش از مواد اولیه مرغوب استفاده و باکیفیت خوب کفش‌هایش را عرضه می‌کند.

دیگر برند مربوط به این شرکت برند آلبرتینی بوده و سعی می‌کند تا با تغیر روش سنتی تولید کفش در کشور، در ساخت محصولاتش که شامل کفش‌های طبی و ورزشی هستند، از فناوری‌های جدید استفاده کند.

کفش ورزشی ایرانی برند تن زیب

برند تن‌زیب در سال ۱۳۸۲ تاسیس شد و تولید و عرضه محصولات ورزشی، بدن‌سازی و ماساژدهی خانگی با قیمت مناسب در دستور کار خود قرار داد. تن‌زیب از سال ۱۳۹۷ تولید کفش‌های ورزشی با کیفیت را نیز آغاز کرده است که با اقبال از سمت مشتریان و ورزشکاران مواجه شده است. این واحد تولیدی در حال حاضر بیش از ۷۰ نوع محصول ورزشی تولید می‌کند و بنا دارد در آینده‌ای نزدیک با افزایش تنوع محصولات، سلایق مشتریان مختلف را پوشش دهد.

آذاردو

این برند بیشتر تمرکز خود بروی کفش های تخت و رسمی زنانه دارد با این وجود کفش های ورزشی مناسبی دارد. اکثر خریداران از خرید خود راضی بوده اند. آذاردو در سالهاي گذشته با راه اندازي خطوط توليد و همچنين کمک به چرخه اقتصادي کارگاههاي کوچک فعاليت خود را در زمينه توليد و فروش کيف و کفش آغاز نمود. در زمينه توزيع ، مسيرهاي مختلفي از جمله پخش در فروشگاههاي معتبر و همچنين راه اندازي فروشگاههاي اختصاصي آذاردو عملياتي گرديد.

متاسفانه با بررسي اين مسيرها متوجه شديم که افزايش واسطه و هزينه هاي فروشگاهي باعث افزايش قيمت تمام شده گرديده که در نهايت با افزايش هزينه سبد خريد مصرف کننده نمود ميکند . بنابراين بر آن شديم که با طراحي مسير اختصاصي آذاردو و از طريق فروشگاه مجازي با روشي خلاقانه ، تمامي هزينه هاي توزيع را بين مصرف کنندگان ( با توجه به خريد و عملکرد آنها ) و در قالب تخفيف هاي هدفمند ، توزيع نماييم.

کفش اسپرت ایرانی برند یک ارتباط

برند یک ارتباط از ۱۳۹۷ با ثبت رسمی فعالیت خود را با محصولاتی نظیر کفش ورزشی و راحتی و چمدان و بسته کمک‌های اولیه آغاز نمود و عمده فروش آن از طریق شبکه‌های تلویزیونی داخلی مانند تماشا انجام می‌گیرد. کفش‌های یک ارتباط بسیار باکیفیت بوده و حتی قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را نیز دارند. چمدان آن نیز حالت تاشو دارد و به اندازه یک کیف دستی کوچک درآمده که نگهداری آن را راحت می‌نماید.

کفش اسپرت ایرانی هالیدی

برند هاليدي از ۱۳۷۴ با هدف توليد و پخش پوشاک زنانه و نوجوانان توسط آقاي مهرداد افراز تاسيس گرديد. اين مجموعه با ويژگي‌هاي منحصر به فرد خود در سبک طراحي و حساسيت‌هاي خاص در توليد انواع تريکو توانسته است جايگاه ويژه و شناخته شده‌اي را در بازار ايران بدست آورده و معناي معادل کيفيت، دوام و مرغوبيت را ايفا نمايد. طراحي‌هاي مدرن و نوآوري‌هاي خلاقانه در توليدات جديد و همچنين توازن ميان سبک اسپرت و مدرن امروزي از دستاوردهاي اين شرکت طي ساليان گذشته بوده است که همواره سبب ضريب نفوذ بيشتر در ميان خريداران اين برند گرديده است.

ای ال ام

برند ای ال ام (e.l.m( در نیمه اول سال ۱۳۶۶ با در نظر گرفتن نیاز بازار‌های داخلی کفش در ایران فعالیت خود را اغاز نمود و با تولید انواع کفش پا به صعنت کفش گذاشت. این برند با افزایش انتقال دانش و فناوری تولید کفش و جایگزین نمودن ماشین‌آلات خارجی و داخلی (مدرن) اقدام به تولید انواع محصولات کفش، بوت، نیم بوت و کفش اسپرت با استاندارهای جهانی نمود. حضور در بازارهای جهانی و منطقه‌ای از جمله روسیه، عمان، ترکیه و عراق از افتخارات برند ای ال ام است.

فرد

این برند وبسایت مخصوص به خود ندارد و عمده فعالیت فروش خود را در فروشگاه های معتبر انجام می دهد. برند فرد با نام تجاری FRED از سال۲۰۰۶ شروع به فعالیت کرد. زمینه فعالیت این برند در حوزه پوشاک کیف و کفش، کالای خواب است که با استفاده از فناوری نانو در محصولات خود در این مدت توانسته با تکیه بر دانش بومی و پیگیری سیاست حمایت از تولید کالاهای ایرانی جای خود را چرخه صنعت کشور عزیزمان ایران پیدا کند.

کفش اسپرت ایرانی برند شیما

کفش شیما از ۱۳۶۴ در زمینه‌ی طراحی و تولید کفش و پاپوش فعالیت خود را آغاز نمود. این برند در راستای پیشبرد اهداف خود که کارآفرینی و شناساندن سلیقه‌ی ایرانی در بازارهای جهانی‌ است، با ایجاد کارگاه تولیدی فعالیت خود را ادامه داده و سعی بر تولید محصولات متنوع با مواد اولیه‌ی (چرم، پی وی سی ) مرغوب را داشته است. از جمله محصولات تولیدی این برند می‌توان به کفش، صندل، دمپایی، کیف، کفش ورزشی، کمربند اشاره کرد.

این کارخانه با مارک تجاری شیما توانست در کوتاه ترین زمان ممکنه و با عبور از همه سختی ها در سال ۷۲ اولین محموله صادراتی کفش خود را به باکو ارسال کند. اعتماد آذربایجانی ها به محصولات شیما موجب شد تا به مدت یک دهه شیما به آذربایجان به طور متناوب صادرات داشته باشد، به زودی محصولات شیما به دیگر کشورهای منطقه باز شد و ازبکستان,قزاقستان,تاجیکستان,ترکمنستان,ارمنستان نیز به سرعت به جرگه طرفداران و مصرف کنندگان شیما پیوستند.

اکنون شیما در تاریخچه خود درست در زمانی که تحریم ها گلوگاه تولید را تنگ نموده اند و هجمه محصولات چینی آسیب زیادی به بازار کفش رسانده بود ، به کشورهای عربستان، روسیه، افغانستان ، عمان، الجزایر ، کوبا و عراق نیز صادرات خود را ادامه داد. همکاری با کمپانی های معتبر آلمانی و ایتالیایی جهت طراحی قالب های کفش های شیما و به روز رسانی ماشین آلات در طی این سالها موجب شد تا این کمپانی زمینه سازی های خود را جهت تبدیل شدن به یک برند جهانی آغاز کند. سالها و تخصص و سابقه درخشان اولین جزء اساسی ساختار برند شیما شناخته می شود.

  • جایزه اول صادرات کفش ایران در سال ۹۲
  • گواهینامه ISO 9001:2008 در زمینه Quality management system
  • برگزیده همایش توسعه و زیر ساخت های اقتصاد ملی سال ۹۰
  • واحد نمونه روز ملی صنعت و معدن سال ۹۰
  • لوح سپاس نمایشگاه بین المللی سلیمانیه سال ۸۷
  • شرکت در نمایشگاه امپکس MPEX سال ۲۰۱۳

ژست

شرکت تحقق ایده ژاو (با مسئولیت محدود) به شماره ثبت ۴۹۰۹۴۸ و شناسه ملی ۱۴۰۰۵۷۹۸۵۰۰ با راه اندازی فروشگاه آنلاین ژاو استور با اولویت حمایت از کالای ایرانی و به عنوان اولین محصول، کفش های چرمی دست دوز را در اختیار فعالین گرامی بخش بازار و فروش قرار می دهد. برند ژست(Jest)  در سال ۱۳۷۴ آغاز شد و در سال ۱۳۹۴ به ثبت رسید. این برند ایرانی تنوع بالایی از مدل جدید کفش‌های مردانه و کفش‌های زنانه، کیف‌های زنانه و کیف‌های مردانه و اکسسوری‌ها را به صورت فصلی ارائه می‌دهد. محصولات به‌صورت عمده ساده هستند. این تولید‌کننده‌ی داخلی ضمن در نظر گرفتن فرهنگ ایرانی اسلامی مصرف کننده‌های ایرانی، محصولاتی شیک، زیبا و مد روز را تولید کند.

پاما

برند پاما از ۱۳۵۳ با تولید انواع کفش‌های مورد نیاز عموم مردم تاسیس گردید، توانست از سال ۱۳۷۲ راهبرد توسعه صادرات را در کنار سیاست حضور فعال در بازار داخلی در دستور کار خود قرار داد. از نتایج این راهبرد، افزایش سهم بازار این شرکت در بازارهای جهانی و روند رو به رشد صادرات آن در بازارهای هدف و در نتیجه معرفی این برند به عنوان صادرکننده نمونه کشوری در شش دوره گذشته و هم‌چنین به معرفی به عنوان تولیدکننده نمونه داخلی در روز صنعت و معدن در سال ۱۳۸۸ را می‌توان نام برد.

در سال ۱۳۹۷ شمسی اولین فروشگاه خود را افتتاح کردیم و با افزایش مستمر تعداد شعب آماده میزبانی از شما مشتریان گرامی هستیم. قرار گرفتن در جایگاه فعلی را مدیون همراهی تامین کنندگان ، مصرف کنندگان و تمامی همکارانی هستیم که در موقعیت های مختلف به ما یاری رسانده  اند.

برند مرسانا

کفش مرسانا در مهر ماه سال ۱۳۹۲ در زمینه فروش عمده و تک فروشی، طراحی انواع کتانی مردانه و زنانه، کفش‌های کلاسیک چرمی و چرم مصنوعی زنانه و مردانه فعالیت خود را آغاز نمود. هدف کفش مرسانا تولید انواع مدل‌های به روز باکیفیت و با قیمت‌های بسیار مناسب برای بازار است. در تهیه و تولید رویه از چرم مصنوعی و طبیعی و زیره‌های پلی یورتان و ای وی یا و ترمو باکیفیت بالا استفاده می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا