اقتصادیتازه های کسب و کارعمومی

بهترین کرم نرم کننده دست

ویژگیهای مثبت کرم مرطوب کننده و نرم کننده

بهترین کرم مرطوب کننده و نرم کننده دست و صورت دارای چند ویژگی مثبت است که در این بخش به معرفی آنها می‌پردازیم. پیش از هر چیز و قبل از انتخاب کرم، ابتدا باید نوع پوست را مشخص کرد تا بیشترین تاثیر و سازگاری را مشاهده کنیم. پوست افراد مختلف معمولاً به پنج دسته معمولی، چرب، خشک، مختلط و حساس تقسیم می‌شود که نیاز به انتخاب صحیح کرم برای هر یک از آنها وجود دارد. قدم دوم توجه به میزان اسیدی بودن کرم مرطوب کننده است، زیرا اگر میزان اسید سالسیلیک و گلیکولیک بالاتر از حد مجاز باشد، پوست آسیب دیده و ممکن است منجر به بروز آلرژی در آن شود.
همچنین یک کرم خوب نباید حاوی رنگ افزودنی و عطر بیش از حد باشد، تا پوست خشک را تحریک نکرده و در آن خارش ایجاد نکند. به این نکته نیز توجه کنید که اگر پوست بسیار خشکی دارید، محصولات فاقد الکل برای جلوگیری از بروز بثورات پوستی می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. به عنوان مثال کرم مرطوب کننده و نرم کننده درمالیفت حاوی اوره 10% مناسب پوست خشک بوده و به کاهش علائم ناشی از خشکی پوست و اگزما کمک می‌کند.

محبوبترین مدلهای کرم مرطوب کننده و نرم کننده  

کرم مرطوب کننده پوست دست  حجم 50 میلی لیتر از جمله کرم‌های پر فروش موجود در بازار است. این مرطوب‌ کننده تیوپی مناسب پوست‌های معمولی بوده، به افزایش شفافیت پوست و کاهش چین و چروک پرداخته و روند پیری پوست را کند می‌کند. این محصول همچنین فاقد پارابن است و با ایجاد یک لایه نازک هیدرولیپیدی به تقویت لایه‌های دفاعی پوست کمک می‌کند.
همچنین کرم مرطوب کننده مای مدل Nutri Touch حجم 200 میلی لیتر نیز از فروش بالایی برخوردار است. این کرم یک مغذی و نرم کننده بسیار قوی به شمار می‌رود که با ویتامین و بپانتن غنی شده و مناسب پوست خشک و خیلی خشک (extra dry skins) است. همچنین این محصول که دارای رایحه جذاب پاپایا نیز هست به افزایش خاصیت ارتجاعی پوست کمک می‌کند.

کاربرد انواع کرم مرطوب کننده و نرم کننده

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، انواع کرم مرطوب ‌کننده و نرم ‌کننده دارای فرمولاسیون‌های متعددی هستند که متناسب با نوع پوست می‌توان یکی از آنها را انتخاب کرد. به عنوان مثال کرم مرطوب کننده و نرم کننده حاوی اوسرین و اوره ثمین در درمان هرگونه خشکی متوسط تا شدید پوستی و اگزما موثر است. این محصول فاقد رنگ و عطر بوده و از بروز آلرژی جلوگیری می‌کند.
همچنین برخی از کرم‌ها را می‌توان برای انواع پوست استفاده کرد. به عنوان مثال کرم مرطوب کننده و نرم کننده لدورا یک آبرسان بسیار قوی بوده و به علت دارا بودن روغن شی باتر مناسب انواع پوست است. کرم مرطوب کننده و نرم کننده حاوی روغن شترمرغ گارنی نیز حاوی اسیدهای ضروری امگا 3، امگا 6 و امگا 9 است. این کرم مرطوب کننده و نرم کننده گارنی مناسب انواع پوست چرب تا خشک بوده و خاصیت ضد چروک هم دارد.
خوب است بدانید در حالت کلی کرم‌های مراقبت از پوست به دو نوع نرم کننده و آبرسان تقسیم می‌شود. کرم‌های آبرسان فاقد هرگونه چربی بوده و بر روی پوست یک لایه بسیار سبک و لطیف محافظت کننده را ایجاد می‌کنند. کرم مرطوب کننده و نرم کننده دست و صورت هیدرودرم hydroderm یک آبرسان پوست دست و صورت است و از پوست در برابر آلودگی هوا و عوارض نا‌مطلوب جوی محافظت می‌کند. کرم مرطوب کننده و نرم کننده رینوزیت مدل coenzyme q10 نیز یک آبرسان بوده و کارایی آن با کرم‌های دارای چربی متفاوت است.

خرید اینترنتی کرم مرطوب کننده و نرم کننده از دیجی استایل

برای خرید غیر حضوری انواع کرم مرطوب کننده و نرم کننده دکتر ژیلا، هیدرودرم، لدورا و سایر برندهای معتبر می‌توانید به دیجی استایل مراجعه کنید. ما در این فروشگاه اینترنتی امکان خرید انواع کرم از جمله کرم ضدجوش، آبرسان پوست دست و لب  و … را نیز از برندهای معتبر مانند نیوا، سینره و شون برای مشتریان خود فراهم کرده‌ایم. از این رو تنها کافی است محصول مورد نظر خود را سفارش داده تا آن را در اسرع وقت، درب منزلتان در سراسر کشور دریافت نمایید

چرا به خرید کرم دست نیاز داریم؟

پوست دست ها به همان اندازه اهمیت دارند که مراقبت از پوست صورت ضروری است. زیرا بعد از پوست صورت، این زیبایی دست های شماست که به چشم می خورد و نیاز به محافظت دارد؛ به همین دلیل باید به سلامت و زیبایی آن ها نیز توجه داشت. کمترین کاری که می توانید در حق دست هایتان بکنید تا در جهت لطافت آن ها قدمی برداشته باشید استفاده از یک کرم دست مناسب و با کیفیت است. این محصول باید همراه همیشگی شما در هر موقعیتی باشد تا دست هایتان را از خشکی و نازیبایی دور نگه دارد. زیرا دست ها به طور مداوم در معرض انواع آلودگی ها و عوامل آسیب زا و مخرب بیرونی قرار می گیرند. بنابراین همراه داشتن این محصول کاربردی می تواند دستان شما را از انواع مشکلات پوستی دور نجات داده، صدمات قدیمی را ترمیم کرده و ظاهری سلامت و شاداب به آن ها هدیه کنید.

دلایل خرید کرم دست

یکی از کاربردهای مهم و اصلی این دسته محصولات رطوبت رسانی و آبرسانی به پوست است. استفاده بیش از اندازه از مواد شوینده یا تغییرات آب و هوایی می تواند باعث کاهش رطوبت پوست شده و در نتیجه منجر به خشکی پوست یا در موارد حادتر مسبب بیماری هایی مثل اگزما شود. در چنین شرایطی بهترین کرم نرم کننده دست مناسب با نوع پوستتان می تواند شما را از چنین معضلاتی حفظ کند و بد نیست بدانید که کرم مرطوب کننده، میزان آب سطح خارجی پوست را هر اندازه که باشد، افزایش می دهد. یکی دیگر از مصارف این محصولات، کاربرد آن ها برای کسانی است که به دلایل مختلفی مثل آفتاب سوختگی یا… دارای لک های قهوه ای یا کک و مک روی دستشان هستند. این دسته از مصرف کنندگان از مزیت لایه برداری کرم های دست بهره می برند.

برخی کرم های دست می توانند دارای مزیت های ضد آفتاب ها باشند، به این صورت که شما با خرید کرم دست دارای SPF سلامت پوست دستتان را تضمین می کنید. هرچند شایان ذکر است که از از یکی از بهترین عملکرد های کرم های دست، یعنی خاصیت ضد چروک بودن آن ها غافل نشویم. مزیت ضدپیری یکی از کارایی های ویژه ی این محصولات به شمار می رود که می تواند در طولانی مدت شادابی پوست را محفوظ کرده و از بروز چین و چروک پوستی روی دست ها پیشگیری کند. مرطوب کننده های دست همانند صورت، دارای انواع مناسب شب و روز هستند، بنابراین هنگام خرید و قبل از مصرف به این نکته دقت کنید که کدام نوع را انتخاب می کنید.

تفاوت کرم صورت و دست

حتما شما هم حین خریداری کرم دست به نوشته ها و ترکیباتی که روی محصول درج شده است توجه کرده اید. غالبا روی بسته بندی این محصولات، به صورت دقیق موضع استفاده برای ” دست ” مشخص شده است. اما مگر بین مرطوب کننده های دست و صورت تفاوتی هست؟ احتمالا جوابی که برخی به ذهنشان می رسد “خیر” است. هرچند به صورت اصولی و کلی، ترکیبات و فرمولاسیون مرطوب کننده های دست و صورت مشابه هستند اما گاهی به دلیل محتویات آبکی تر و به زبان تخصصی تر فرمولاسیون سبک تر، محصولاتی که جهت استفاده بدن تولید می شوند مناسب مصرف برای صورت نیستند. هم چنین برخی محصولات بدن مناسب استفاده در داخل حمام هستند که برای صورت توصیه نمی شوند. پس روژه پیشنهاد می کند که هنگام انتخاب و خریداری محصول به ناحیه مصرف آن توجه داشته باشید و در این زمینه دقت به خرج دهید.

محافظت از ناخن ها

خوب است به این نکته توجه داشته باشید که ناخن ها و سلامتی آن ها به اندازه سلامت دست های شما مهم هستند. با خرید کرم دست که خاصیت ترمیم و محافظت از ناخن ها را نیز داشته باشد می تواند کمک بسیار زیادی در این خصوص به شما کرده و زیبایی دست های شما را تضمین کند. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر ناخن های شما دچار بیماری یا آسیب حاد هستند، پیش از هر گونه اقدامی، حتما به دنبال درمان های پزشکی و تخصصی آن باشید.

روش صحیح مصرف کرم دست

متخصصان تاکید دارند که سلامت دست ها در گرو پیگیری مداوم است؛ یعنی باید به طور روزانه از کرم های دست استفاده نمایید. سعی کنید در فصول سرد که دست ها بیشتر دچار خشکی می شوند از مرطوب کننده های قوی تر استفاده کنید. روزانه بر اساس نیاز پوستتان مقداری از کرم مرطوب کننده را به دست تمیز بمالید.

معرفی بهترین کرم دست از دیدگاه روژه

کرم مرطوب کننده و مغذی دست و کوتیکول ناخن وچه به سرعت جذب پوست شده و یک محصول مغذی و مقوی برای دست ها به شمار می رود. ترکیبات ویژه ی این محصول می تواند پوست و کوتیکول ناخن ها را به شدت مقاوم کند و فرمولاسیون آن فاقد سیلیکون و پارابن و انواع روغن های معدنی است. افراد با انواع پوست می توانند از این کرم استفاده کنند.

این محصول فوق العاده به دلیل فرمولاسیون منحصر بفرد خود دارای خواص مرطوب کنندگی بالا و موثر در از بین بردن خشکی پوست دست و ناخن است. همچنین وجود ماده موثر پروتئین کلاژن در آن موجب استحکام و تقویت ناخن های ترک خورده و آسیب دیده می شود. مرطوب کننده قوی دست و ناخن پرودرما فاقد چربی است و با داشتن ویتامین های A و E می تواند پوست را به خوبی آبرسانی کرده و رطوبت آن را حفظ نماید.

اگر به هر دلیلی از خشکی پوست رنج می برید یا از لک های روی دستتان شاکی هستید، کرم دست دکتر مورد حاوی AHA به دلیل داشتن آلفا هیدروکسی اسید در ترکیبات خود پوست شما را بسیار نرم و لطیف کرده و لک های دست را از بین می برد. خرید این کرم دست از برند دکتر مورد می تواند در کوتاه ترین زمان، بیشترین میزان اثر گذاری را در نرم کنندگی و خواص ضد لکی به شما هدیه دهد.

این محصول فوق العاده توسط متخصصان پوست و مو برای تغذیه انواع پوست تجویز می شود. کرم آبرسان و مغذی شب ژاک آندرل به خاطر داشتن ترکیباتی منحصر بفرد به همراه ویتامین های A و E و موم عسل، به عمیق ترین لایه های پوست نفوذ کرده و آن را به خوبی آبرسانی و احیا می کند. همچنین استفاده منظم از این محصول می تواند باعث رفع چین و چروک و جوانسازی پوست گردد

دکمه بازگشت به بالا