اقتصادیتازه های کسب و کار

بهترین قرص ماشین ظرفشویی خارجی از دیدگاه خریداران

فینیش کوانتوم با رایحه لیمو: بهترین از هر لحاظ

برند فینیش از  بهترین قرص ماشین ظرفشویی است. فینیش طیف وسیعی از پاک‌کننده‌های ظروف را تولید می‌کند. حتی قرص‌های فینیش هم در مدل‌های متنوعی موجودند. فینیش کلاسیک یا معمولی، فینیش All in 1، فینیش کوانتوم لیمویی و فینیش کوانتوم ماکس لیمو فقط چهار مدل از آنها هستند.

هر یک از این مدل‌ها ویژگی‌های خاصی دارند، اما بهترین آنها که از هر لحاظ کامل است فینیش کوانتوم با رایحه لیمو است.

مزایا

این محصولات ماشین ظرفشویی به‌شکل پاوربال طراحی شده است و توپ کوچک قرمزرنگ آن مایع جلادهنده ظروف است. بنابراین با استفاده از آن نیازی به جلادهنده ندارید.

این قرص‌ها پوسته‌ای ژله‌مانند روی خودشان دارند که در آب حل می‌شود. این پوسته سبب می‌شود دست‌تان مستقیم با قرص تماس نداشته باشد و حل‌شدن قرص در آب در مدت طولانی‌تری انجام شود. به این ترتیب قرص تا پایان چرخه شستشو دوام می‌آورد.

قرص کوانتوم قابلیت حل شدن در سخت‌ترین آب‌ها را دارد و بنابراین با استفاده از آن به کمترین مقدار نمک نیاز خواهید داشت. قدرت تمیزکنندگی آن بسیار بالاست و می‌تواند مقاوم‌ترین لکه‌ها را از بین ببرد. این قرص حتی ردی را که از تخم‌مرغ روی قاشق‌ها و بشقاب‌ها می‌ماند به راحتی پاک می‌کند و اثری از لکه باقی نمی‌گذارد.

معایب

از معایب قرص کوانتوم یکی این است که قابلیت نصف‌شدن ندارد. بنابراین استفاده از آن برای ظروف در تعداد کم مناسب نیست. در چنین شرایطی می‌توانید ژل ظرفشویی خریداری کنید و در مواقعی که تعداد ظرف‌ها کم است از ژل استفاده کنید. عیب دیگر آن این است که بعد از مدت‌های طولانی استفاده از آن، ممکن است روی لیوان‌های شیشه‌ای لکه‌های سفید پدیدار شود. برخی کاربران هم عطر آن را کمی تند می‌دانند.

بستهبندی

از نظر کاربران بسته‌بندی فینیش بسیار مناسب و باکیفیت است. تعداد بسته‌بندی‌ها متنوع است و از ۲۰ عددی گرفته تا ۱۰۰ عددی، در هر تعدادی که بخواهید، موجود است. نکته مهم اینکه قرص‌های فینیش تقلبی زیادی در بازار موجود است و بسته‌بندی همه آنها مشابه اصل است. بنابراین سعی کنید حتما از فروشگاه‌های معتبر آن را خریداری کنید.

قیمت

قیمت بسته‌های قرص فینیش کوانتوم با رایحه لیمو با توجه به تعداد آن متفاوت است.

جمعبندی

به‌طورکلی، بازخوردهای کاربران درباره فینیش کوانتوم با رایحه لیمو کاملا مثبت است و تنها نقطه‌ضعفی که از آن ذکر شده قیمت بالای آن نسبت به سایر برندهاست. البته با توجه به کیفیتش، کاملا ارزش خریدن را دارد. حتی در بسته‌های با تعداد بالاتر، قیمت هر عدد قرص واقعا به‌صرفه‌تر از برندهای دیگر می‌شود. فقط دقت کنید که فینیش‌ها با هم متفاوت‌اند و برخی از انواع آن کیفیت متوسط و مسلما قیمت پایین‌تری دارند.

بنابراین حتما به نام مدل قرص روی بسته‌بندی فینیش دقت کنید. به عنوان مثال فینیش کلاسیک مسلما کارایی خوبی دارد، اما هرگز نمی‌تواند جای فناوری کوانتوم را در فینیش کوانتومی بگیرد. بنابراین اگر به دنبال فینیشی هستید که بهترین کیفیت را داشته باشد، فینیش کوانتوم با رایحه لیمو را خریداری کنید. این قرص‌ها برای همه برندهای از جمله بوش، بکو، سامسونگ و نظایر آنها مناسب هستند.

فیری پلاتینیوم لیمویی All – in – one: بهترین برای لیوانها و ظروف شیشهای

 

برند فیری یکی دیگر از برندهای محبوب قرص ظرفشویی است. این برند هم انواع مختلفی از قرص‌ها را تولید می‌کند. از بین محصولات فیری می‌توان به قرص معمولی، لیمویی، پلاتینیوم و چندکاره آن اشاره کرد. محصولی که در اینجا بررسی کرده‌ایم، مدل چندکاره آن است.

مزایا

این محصول می‌تواند مقاوم‌ترین لکه‌ها از جمله لکه چای و قهوه را کاملا پاک کند. ترکیبات موجود در قرص پلاتینیوم فیری سبب می‌شود چربی‌ها کاملا از بین بروند و ظروف درخشان و براق شوند. قرص فیری پلاتینیوم در خودش نمک و جلادهنده دارد، بنابراین به جلادهنده نیاز نخواهید داشت اما همچنان باید از نمک استفاده کنید. البته میزان نمکی که با این قرص‌ها مصرف می‌کنید بسیار کمتر خواهد بود. این برند برای ظروف شیشه‌ای و لیوان‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و روی آنها رسوب، لکه‌های سفید و لک آب باقی نمی‌گذارد. علاوه‌براین حالت کریستالی و شفاف آنها را حفظ می‌کند و ظروفی براق تحویل می‌دهد.

رایحه لیمویی این برند کاملا ملایم است و بوی بد ظروف را از بین می‌برد. خاصیت لکه‌بری آن برای ظروف استیل هم فوق‌العاده است.

قرص پلاتینیوم فیری جرم‌گیر بسیار مناسبی است و رسوبات آهکی را از ماشین و ظروف برطرف می‌کند. علاوه‌برآن می‌تواند جرم‌های فیلترهای دستگاه را از بین ببرد.

معایب

از معایب برند فیری می‌توان به باقی‌گذاشتن رد غذاهای چسبناکی مانند تخم‌مرغ روی قاشق و چنگال‌ها و نیز روی بشقاب‌ها اشاره کرد.

بستهبندی

فیری در بسته‌بندی‌های متنوعی تولید می‌شود و بسته به نیازتان می‌توانید تعداد مختلف آن را خریداری کنید.

قیمت

با توجه به نوسانات متعدد قیمت کالاها، بهتر است قیمت روز اجناس را در فروشگاه‌های آنلاین مشاهده کنید.

جمعبندی

به‌طورکلی تنها نقطه‌ضعف اشاره شده از سوی کاربران قیمت نسبتا بالای این قرص است، اما با وجود قیمت بالا، با توجه به عملکرد بسیار خوب و کارایی فوق‌العاده‌اش ارزش خرید دارد.

حتما بخوانید:

پریل گلد: انتخابی مقرونبهصرفه

 

پریل یک برند آلمانی واقعا محبوب در بین ایرانی‌هاست. قرص ظرفشویی پریل گلد (طلایی) به خوبی حسابش را به کاربران پس داده است. این برند از نظر قیمتی بسیار به‌صرفه‌تر از برندهای دیگر است اما کارایی و کیفیت آن با آنها تا حد زیادی برابری می‌کند.

مزایا

پریل قادر است چربی‌های بسیار سخت را از بین ببرد. این قرص ظرفشویی کارایی خاصی دارد که علاوه بر ظروف، قطعات استیل داخل ماشین را هم به‌خوبی تمیز می‌کند.

ظروف و لیوان‌های شیشه‌ای با استفاده از قرص پریل طلایی کاملا درخشان و براق می‌شوند و اثری از مات یا کدر شدن در آنها نمی‌بینید. روی ظروف و قاشق و چنگال‌های استیل رسوب و لکه‌های سفیدرنگ باقی نمی‌گذارد. همچنین در آن از نمک و جلادهنده استفاده شده است. بنابراین نیاز به جلادهنده نخواهید داشت و میزان نمکی که باید همراه با آن استفاده کنید، بسیار کم است.

معایب

درباره معایب قرص ظرفشویی پریل طلایی، یکی از آنها بسته‌بندی نامناسب آن است. نوع بسته‌بندی این محصول کیفیت لازم را ندارد. از معایب دیگر این قرص این است که نمی‌توان آن را نصف کرد. بنابراین اگر برای تعداد کم ظروف از آن استفاده کنید، ممکن است ظروف لیز باقی بمانند. دلیلش این است که برای حجم کم از برنامه نیم‌شستشوی ماشین استفاده می‌کنید و برای این چرخه زمانی کوتاه، یک قرص کامل زیاد است.

بستهبندی

این برند هم قرص‌های ظرفشویی را در بسته‌بندی‌هایی با تعداد متفاوت عرضه می‌کند که برای نمونه می‌توان به ۲۲ تایی و ۳۲ تایی اشاره کرد.

قیمت

قیمت قرص پریل طلایی بسیار کمتر از دو برند قبلی است. با یک بررسی اجمالی می‌توان دید که این برند مقرون‌به‌صرفه‌تر از برندهای همتایش است و با توجه به کیفیتی که دارد قیمت آن واقعا خوب است.

جمعبندی

در کل بازخوردهای کاربران نسبت به پریل مثبت بوده است و با توجه به قیمتی که دارد بسیار مقرون‌به‌صرفه است. به‌همین‌دلیل بسیاری از کاربرانی که آن را مصرف می‌کنند خریدش را هم توصیه می‌کنند.

کلارو مدل 11in1: دوست ماشین ظرفشویی شما

 

این برند اتریشی هم یکی از بهترین برندهای قرص ظرفشویی در بازار ایران است. قیمت نسبتا بالایی دارد، اما با توجه به کیفیت فوق‌العاده‌اش ارزش خریدن را دارد.

مزایا

اجزای تشکیل‌دهنده قرص کلارو از مواد اولیه با کیفیت و استاندارد انتخاب می‌شوند. به‌همین‌دلیل به ماشین ظرفشویی آسیب نمی‌رسانند و بنابراین عمر دستگاه طولانی‌تر می‌شود. علاوه‌برآن، در ترکیبات این برند، فسفات، کلر و سایر مواد خطرناک استفاده نمی‌کنند و به‌همین‌دلیل می‌توانید مطمئن باشید که دوست‌دار محیط زیست هم هستند.

کلارو با رعایت ترتیب در آزادسازی آنزیم‌های ضروری و سایر ترکیباتش، حتی سخت‌ترین لکه‌ها را از بین می‌برد. ظروف را بسیار تمیز و براق می‌شوید و رسوبات سفیدرنگ روی آنها باقی نمی‌گذارد. از مزایای دیگر آن این است که لایه‌ای روی آن را پوشانده که خودبه‌خود حل می‌شود. بنابراین فقط کافی است قرص را از بسته‌بندی دربیاورید و مستقیم در محفظه ماشین قرار دهید.

با استفاده از کلارو به جلادهنده نیازی ندارید و فقط کمی نمک همراه آن استفاده کنید کافی است.

معایب

برخی از کاربران قیمت آن را نسبتا بالا می‌دانند. البته این را هم ذکر کرده‌اند که با وجود قیمت بالا، عملکرد آن آن‌قدر خوب هست که ارزش خریدن را دارد

دکمه بازگشت به بالا