بین المللتازه های کسب و کار

بهترین فیلم های فانتزی در فیلیمو برای تماشا در ژانویه 2022

فیلیمو در حال حاضر تعدادی جواهرات فانتزی مطلق در دسترس دارد.

شب ها هنوز سرد و تاریک است و ما هنوز به فوریه نرسیده ایم. اما ناامید نشوید، فیلیمو طیف گسترده ای از فیلم ها و سریال های عالی دارد که می توانید از روی صندلی راحتی خود آن ها را تماشا کنید.

در T3 ما عاشق فیلم‌های خوب هستیم و فهرست‌های کوتاهی را گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم در مسیر درست قرار بگیرید، از جمله 3 بهترین فیلم کالت، سه فیلم برتر جدید و سه فیلم برتر هنرهای رزمی. چندتا را نام بردن. هر علاقه ای که داشته باشید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. دانلود آهنگ خارجی برای ماشین

اکنون به سراغ فیلم های فانتزی می رویم که (البته) بهترین فیلم هایی هستند که تا به حال ساخته شده اند (در کنار سایر ژانرها). اگر می خواهید تمام فیلم های فانتزی موجود در فیلیمو را پیدا کنید، از کد (مخفی) 9744 استفاده کنید.

در بریتانیا، فیلیمو معمولاً انتخاب بسیار ناهمواری دارد، مخصوصاً وقتی که با سایر نقاط جهان مقایسه شود. اما در حال حاضر (ژانویه 2022) کاتالوگ عالی است. با تعداد زیادی فیلم فانتزی محبوب که فقط با یک کلیک در دسترس هستند.

البته، اگر می خواهید کاتالوگ دیگری را امتحان کنید، برخی از بهترین VPN ها را بررسی کنید. اگرچه فیلیمو به این موضوع نگاه مثبتی ندارد. پس بیایید با سه فیلم برتر فانتزی موجود در پلتفرم در ژانویه 2022 شروع کنیم.

سه گانه “HOBBIT”

خوب، این گزینه تقلب است، اما ارزش آن را دارد. فیلیمو هر سه نسخه «هابیت»، دنباله و پیش درآمدهای «ارباب حلقه‌ها» را دارد.به نظر ما لازم نیست که به شما بگوییم که بر اساس «هابیت» چیست، اما برای کنجکاوترین افراد اینجاست. این در وقایعی است که چند نسل قبل از “ارباب حلقه ها”، پس از بیلبو بگینز، پدربزرگ فرودو، و سفر او برای به دست آوردن حلقه قدرت رخ داده است.

چند بازی درخشان، CGI بسیار پیشرفته و صحنه‌های مبارزه حماسی به بهتر شدن این فیلم‌ها کمک می‌کنند. اگرچه ممکن است داستان در برخی بخش ها کمی طولانی تر باشد.

هر سه فیلم با فراز و نشیب‌هایشان سرگرم‌کننده هستند، و فکر می‌کنیم برای گذراندن چند شب در کنار هم، حتی با یک فنجان شکلات داغ در دست، عالی هستند.

برادران وارنر.

کنگ: جزیره جمجمه چیزی بسیار قانع کننده در مورد کینگ کونگ وجود دارد، داستانی که برای نسل ها نقل شده است. در این نسخه، کنگ با گودزیلا مبارزه نمی کند، بلکه جزیره ای را که در زمان گم شده زندگی می کند و از آن محافظت می کند.

هیچ کدام از اینها با عملیات ارتش آمریکا که به دنبال درک بهتر جزیره است، شناخته نمی شود و بقیه فیلم به همین منوال پیش می رود. این ویژگی اجرای عالی توسط تام هیدلستون، ساموئل ال جکسون، بری لارسون، جان سی. ریلی و بسیاری دیگر است. کار شگفت انگیز CGI، فیلم را زنده می کند. علاوه بر این، کمی کمتر از دو ساعت طول می کشد، بنابراین زمان زیادی نمی برد. بسیار توصیه شده.

موگلی: افسانه جنگل

بازیگران پر ستاره ای که در حال بازسازی موگلی رودیارد کیپلینگ برای فیلیمو هستند. کارگردانی آن را کسی جز اندی سرکیس برعهده ندارد. Mowgli: Legend of the Jungle فیلمی خارق العاده است و سزاوار جایگاهی در این لیست است.

روهان چاند در نقش موگلی، تنها شخصیت لایو اکشن که توسط کریستین بیل، کیت بلانشت، بندیکت کامبربچ، نائومی هریس و بسیاری دیگر حمایت می‌شود، عالی عمل می‌کند. دانلود بهترین آهنگ بختیاری

این یک اقتباس عالی از داستانی است که شما به خوبی می‌دانید و ما نمی‌توانیم آن را توصیه نکنیم.

خون آشام کیت بکینسیل برای آخرین دنباله دنیای زیرین بازمی گردد، که در آن نه تنها توسط خون آشام ها، بلکه توسط گرگینه ها نیز شکار می شود. مانند فیلم‌های قبلی Underworld، این یک فیلم فانتزی اکشن و سنگین است، اما بر خلاف سایر فیلم‌های کلاسیک اصلی، این فیلم واقعاً بازگشتی به اصل است.

هرگز واقعاً فراتر از توطئه احمقانه خون آشام-گرگ که مشخصه سریال است، نمی رود. اما اجراهای مناسب و برخی جلوه های ویژه واقعاً چشمگیر دارد.

این یک فیلم پاپ کورن ایده آل برای جمعه شب پس از نوشیدن چند پیک آبجو است. و به لطف زمان کوتاه ۹۰ دقیقه‌ای آن، می‌توانید آن را تماشا کنید و سپس عنوان هوشمندانه‌تر یا خنده‌داری را انتخاب کنید.

تعریف،لطفا ((Definition Please (2022)

  • کارگردان: سوجاتا دی
  • بازیگران: سوجاتا دی، رایتش راجان، آنا خواجه، جیک چوی
  • ژانر: کمدی، درام
  • رتبه بندی: TV-MA
  • مدت زمان: 1 ساعت و 31 دقیقه
  • نظرسنجی Rotten Tomatoes: 100% (منتقدان) 100% (مخاطب)

درام کمدی خانوادگی مستقل تا به حال یک ژانر آشنا است، اما اغلب بر خانواده های سفیدپوست متمرکز است. تعریف لطفاً برخی از ویژگی های فرهنگی را از نظر تمرکز بر یک خانواده هندی آمریکایی اضافه می کند، و همچنین این ژانر را با ترانه های سنتی بالیوود القا می کند. درام کمدی مونیکا (سوجاتا دی)، قهرمان سابق اسپلینگ بی، را دنبال می‌کند که از مادر بیمارش مراقبت می‌کند و سعی می‌کند با برادر بزرگ‌ترش آشتی کند. در حالی که فیلم‌های بالیوود با نگاه مردانه و اعداد موزیکال بی‌پروا لذت می‌برند، سوجاتا دی (هم به‌عنوان کارگردان و هم بازیگر نقش اول) عاشقانه این تمثال‌ها را زیر و رو می‌کند، با دوربینی که مردان را به گونه‌ای بتش می‌کند که معمولاً زنان در طول اعداد موسیقی در فیلم‌های معمولی بالیوود فتیش می‌شوند. این فیلم همچنین تمرکز ویژه ای بر سلامت روان دارد و اینکه چگونه نادیده گرفتن مسائل مربوط به سلامت روان می تواند به اعضای خانواده آسیب برساند. این یک موضوع سنگین است که برای فیلم های بالیوودی نادر است که این فیلم به راحتی از عهده آن بر می آید. تعریف لطفاً به طور مؤثری ترانه‌های فیلم را با هم ترکیب می‌کند تا چیزی به‌عنوان نوع تازه‌ای از درام کمدی خلق کند.

دکمه بازگشت به بالا